اخبار اخبار ورزشی

عکس | مراسم عروسی لاکچری دختر ژوزه مورینیو

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ ماتیلدا مورینیو، دختر مدیر افسانه ای ژوزه مورینیو، طی مراسمی باشکوه در مزرعه 2 میلیون پوندی این خانواده در پرتغال با نامزدش دنی گراهام ازدواج کرد. در این مهمانی مهمانان با آهنگ تابستان 69 از برایان آدامز رقصیدند و اوقات خوشی را سپری کردند.

به گزارش خبرها، ماتیلد و دنی، یک مشاور املاک بریتانیایی، نزدیک به 9 سال است که با هم هستند و سال گذشته نامزدی خود را اعلام کردند. به گفته منابع خبری مراسم ازدواج این زوج از روز جمعه آغاز شد و تا روز شنبه با حضور حدود 300 مهمان ادامه داشت. ماتیلد، جواهرساز ماهر، مهارت های خوانندگی خود را نیز در حین رقصیدن با همسرش به نمایش گذاشت.

ژوزه مورینیو پدر عروس نیز در این مراسم بسیار خوشحال به نظر می رسید و لبخند از لبانش محو نمی شد. او از ازدواج دخترش در حالی ابراز خوشحالی کرد که پیش از این گفته بود به مناسبت تولد نوه اش خالکوبی جدیدی خواهد کرد. آقای خاص در حال حاضر روی بدن خود یک خالکوبی دارد که برای نشان دادن موفقیت او در مسابقات سه گانه اروپا طراحی شده است.

رسانه های پرتغالی این مراسم را به عنوان “عروسی سال” معرفی کردند. ماتیلد علیرغم شهرت پدرش در دنیای فوتبال به موفقیت های زیادی در زمینه کاری خود دست یافت و در سال 2021 مدرک کارشناسی ارشد خود را از کالج مد و طراحی Condé Nast گرفت.

گزارش ها از کانال پرتغالی CMTV نشان داد که خانه مورینیو در آزیتائو قبل از عروسی به طور کامل بازسازی شده است تا فضایی مناسب برای این جشن بزرگ فراهم شود.

258 258

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *