اخبار اخبار ورزشی

عکس| مسعود پزشکیان، یک فوتسالیست قهار!

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ این متخصص قلب پس از غلبه بر رقبای سرشناس خود در رقابتی فشرده که بیش از یک ماه برای آماده سازی آن به طول انجامید، اولین چهره اجرایی کشور بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور خواهد بود.

به گزارش ساچارت سه، مسعود مزیگیان متولد تبریز و از اعضای قدیمی شورای اسلامی است که با شیوه ای جدید و با سخنانی صمیمانه از پای صندوق های رای بیرون آمد. . بدون وعده، از ابتدای انتخابات پیش بینی اینکه او رئیس جمهور آینده ایران خواهد بود دشوار بود.

روز گذشته پزشکان آرای تعداد زیادی از چهره های مطرح ورزشی را به دست آوردند و طبق اخبار دریافتی تلفنی، بسیاری از بازیکنان ملی پوش و چهره های مطرح دیگر رشته ها رای خود را به او دادند. اگرچه این آرا اعلام نشده است.

حضور رئیس جمهوری ایران در یک رویداد ورزشی به دلیل حضور وی در مراسم ختم همسر محمدرضا زینوزی است که به دلیل هموطنان و دوستی قدیمی با تراکتورسازی در این مراسم حضور یافت. اما پیش از آن چندین بار در این رشته ورزشی حضور داشت و مهارت های خود را در فوتسال نشان داد. اگر بازی دکتر را از نزدیک تماشا کنید، متوجه می شوید که او نیز بازیکنی تهاجمی است.

این عکس مربوط به تقریباً 10 سال پیش و زمانی است که امیر قلانویی به عنوان سرمربی در باشگاه تراکتورسازی حضور داشت. عکسی که اکنون ارزش دیدن بیشتر را دارد.

با تشکیل دولت جدید، فوتبال و ورزش در ایران در انتظار تحولات و حرکت رو به جلو بیشتر است. به خصوص که تجربیات مشابه در کشورهای همسایه اهمیت و پتانسیل فوتبال را بیش از هر زمان دیگری جلوی چشم ما قرار داده است.

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *