اخبار اخبار ورزشی

عکس| نماد مادرید به طرح قبلی برگشت

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا پس از هشت سال و پس از همه پرسی که در آن بازیکنان، مربیان و هواداران زیادی این تیم شرکت کردند، به درخواست هواداران خود پاسخ داد و لوگوی قدیمی را که طرح خرس و درخت توت فرنگی بود بازسازی کرد. ” نماد ارتباط با شهر مادرید است.

در این رای 88.6 درصد از رای دهندگان به تغییر لوگو رای مثبت دادند و چهره های مهمی مانند فرناندو تورس، دیگو سیمئونه، کوکه، آنتوان گریزمان و دیگر بازیکنان و نمادهای باشگاهی از این تغییر حمایت کردند. به گفته این باشگاه، این لوگو نشان دهنده ارزش ها، تاریخ و هویت باشگاه و هوادارانش است و بازگشت آن باعث اتحاد بیشتر هواداران و باشگاه شد. 77690 نفر در این رای گیری شرکت کردند.

دیگو گودین بازیکن سابق اتلتیکو مادرید در مورد اهمیت این تغییر و نقش هواداران در تاریخ باشگاه صحبت کرد. او و دیگر بازیکنان سابق مانند خوان ورن و کیکو ناروائز به اهمیت حفظ نمادهای تاریخی و اصالت باشگاه اشاره کردند. هواداران باشگاه نیز این تغییر را جشن گرفتند و آن را اعاده حیثیت و صدای خود می دانند.

سرانجام، لوگوی جدیدی که بر روی پرچم ورزشگاه سیویتاس متروپولیتانو به اهتزاز درآمده است، به نمادی از بازگشت به گذشته و حفظ ارزش های تاریخی باشگاه تبدیل شده است.

لوگوی باشگاه اتلتیکو مادرید همیشه خرس توت فرنگی خوار بوده است اما در سال 2017 تغییراتی در شکل و رنگ خرس و درخت ایجاد شد و با این رای این لوگو به همان لوگوی قبل از سال 2017 بازگشت.

تمامی لوگوهای باشگاه از زمان تاسیس در تصویر زیر قابل مشاهده است:

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *