اخبار اخبار تکنولوژی

غول آمریکایی که لندکروزر مقابلش به چشم نمی‌آید / عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ بیایید از داخل یوکان 2025 شروع کنیم، جایی که شاهد بیشترین تغییرات خواهیم بود. صفحه نمایش لمسی 16.8 اینچی به اندازه کافی بزرگ است که به کاربر اجازه می دهد مواردی مانند نقشه ها، عملکردهای صوتی و غیره را سفارشی کند. صفحه نمایش جدید به صورت استاندارد در یوکان جدید ارائه می شود و علاوه بر این، یک صفحه نمایش افقی 8.0 اینچی برای مسافران ردیف دوم برای کنترل تنظیمات کنترل آب و هوا در دسترس است.

در راستای تغییرات عمده ای که در نمایشگرها رخ داده است، دریچه های تهویه مطبوع به صورت عمودی در دو طرف صفحه نمایش مرکزی قرار گرفته اند. صفحه کیلومتر شمار در یک محفظه Y شکل قرار گرفته است، با وجود این تغییرات، همچنان یک ردیف از دکمه های فیزیکی را در پایین صفحه نمایش بزرگ خواهید دید.

غول آمریکایی که لندکروز در مقابلش نیست/عکس

GMC یوکان جدید را با فناوری زیادی برای همراهی با ارتقاء صفحه نمایش در اختیار ندارد، اما سیستم های کمک راننده استاندارد بیشتری را در این خودرو خواهید یافت. Super Cruise و دید در شب حرارتی به عنوان یک گزینه در دسترس هستند.

غول آمریکایی که لندکروز در مقابلش نیست/عکس

در زیر کاپوت همان موتورهای قبلی را خواهید یافت، به جز یک تفاوت قابل توجه. موتور 3.0 لیتری Duramax توربوشارژ دیزل برای اولین بار در همه مدل ها از جمله AT4 موجود است. این موتور قدرتمندتر شده و 305 اسب بخار قدرت و 671 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

جدیدترین مدل یوکان AT4 Ultimate است. همانطور که از نام آن پیداست، این تریم بالای AT4 است که با صندلی‌های چرمی و تزئینات چوبی عرضه می‌شود. مدل‌های Denali Ultimate با چرخ‌های 24 اینچی عظیم، 22 بلندگوی Bose، تزئینات چوبی و کرومی در سرتاسر فضای داخلی، و ماساژور صندلی‌های جلو، پرچم‌دار خط تولید یوکان هستند.

غول آمریکایی که لندکروز در مقابلش نیست/عکس

در مورد ظاهر خارجی، تغییرات جزئی هستند. قسمت جلویی مجهز به چراغ‌های جلوی بزرگ‌تر C شکل است که همگی توسط یک جلوپنجره بزرگ احاطه شده‌اند.

قیمت جی ام سی یوکان 2025 اواخر امسال اعلام می شود اما قیمت اولیه آن احتمالا در محدوده 60 هزار دلار (معادل 3.6 میلیارد تومان) خواهد بود.

منبع: موتور 1

58322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *