اخبار اخبار ورزشی

فرار استقلال از شکست؛رامین؛عشق رویایی!

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ استقلال در هفته دوم لیگ برتر از ساعت 19:30 به مصاف ملوان رفت و در نهایت درخشش رامین رضاییان باعث شد استقلالی ها شکست نخورند و رکورد شکست ناپذیری استقلال را بشکنند.

بازی از هفته دوم – دوره 24 لیگ برتر ایران
جمعه: 02/06/1403; ساعت: 19:30

ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین / دوازده هزار تماشاگر

هیئت داوران: کوبال نظمی / دستیاران: علی اکبر نوری، وحید سیفی; داور چهارم: سواد وفابیشا / داور VAR: مود فنادیور، کمک داور VAR: محمد حسین زاهدی فر / کنترل: حیدر شکور.

پیکربندی استقلال:
حسین حسینی، رافائل سیلوا (68 – گائل کاکوتا)، آرمن صحرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، رزبی چشمی، آرش رضوند، علیرضا کوشکی (68 – دیدیه آندونگ)، محمدحسین اسلامی، جلال الدین مشاریپوف و آرمان رمضانی.
مربی: جواد نکونام

ترکیب ملوان:
حبیب فرباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور (46- امیررضا افسرده)، امید نورافکن، نیما عذری، رضا میرزایی (46- سجاد بازگیر)، ماهان صادقی (61- رضا جعفری) ). ) – سهیل فدکر) و محمد عمری
مربی: مازیار زری

2071746

توضیحات گل:

استقلال صفر – ملوان (دقیقه 7: رضا قندی پور): اشتباه عجیب رافائل سیلوا و توپی که این بازیکن به حریف داد برای ملوان گاندیپور پس از حضور در محوطه جریمه و انجام حرکات بدنی شگفت انگیز با یک ضربه بی نقص سهرابیان را از میدان خارج کرد. ضربه پای چپ، دروازه را باز کنید.

استقلال آئک – بهار (دقیقه 32: رامین رضاییان): پاس عمقی رادوند به رمضانی با خط خوردن مهاجم استقلال به دلیل خطای سعید کریمی همراه شد و کوبال ناظمی در سوت او به نشانه ضربه پنالتی دمید. رضاییان پشت توپ ایستاد و با وجود تشخیص صحیح الفرباسی و برخورد توپ با دستان دروازه بان، توپ پرقدرتی را به گوشه دروازه زد.

استقلال 1-2 ملوان (دقیقه 62: رضا الجعفری): محمد عمری با حرکتی تیز از سمت راست وارد محوطه جریمه شد، ضربه او ابتدا با حسینی برخورد کرد، سپس توپ به بازیکن تازه وارد، رضا جعفری رسید و او به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

استقلال 2-2 ملوان (دقیقه 83: رامین رضاییان): رامین رضاییان برای دومین بار با ضربه پنالتی دروازه حبیب فرباسی را باز کرد و او در دومین بازی رسمی خود با پیراهن استقلال توانست یک گل در یک بازی به ثمر برساند.


لحظات حساس:

دقیقه 9: ضربه اسلامی با برخورد به مدافع ملوان به طرز خطرناکی از کنار دروازه به کرنر رفت.

10 دقیقه: پاس شگفت انگیز ماشاریپوف از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و به رامین رضاییان رسید و او توپ پرقدرتی را زد که وربسی در دو قدمی توپ را مهار کرد.

20 دقیقه: پس از ارسال فوق العاده رامین رضاییان از سمت راست، توپ با ضربه سر ساده آرمان رمضانی وارد دروازه شد و توپ بسیار خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 34: رمضانی با یک پاس عمقی شگفت انگیز در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت و پس از ضربه سر، ضربه خطرناک خود را به پای مدافع البهار فرستاد و با اختلافی که کمک داور آن را صحنه آفساید اعلام کرد، از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: در سمت چپ کوشکی از اشتباه مدافع البهار استفاده کرد و در داخل محوطه جریمه توپ را به ماشاریپوف داد و او ضربه نرم وربسی را مهار کرد.

45+1 دقیقه: شوت راه دور امید نوراکین را حسینی در دو قدمی مهار کرد.

45+5 دقیقه: استقلال پس از پیروزی در نیمه اول توانست به رختکن برود. پاس زکی پور به دروازه در گوشه محوطه جریمه به ماشاریپوف رسید اما توپ با پای او همخوانی نداشت و این فرصت به هدر رفت.

دقیقه 48: ارسال رامین رضاییان از سمت چپ با ضربه سر خطرناک آرمان رمضانی به سمت دروازه رفت. فر عباسی در این صحنه درست خارج از دروازه اشتباه کرد.

50 دقیقه: پاس آرمن صحرابیان از زمین خودش قبل از خروج از زمین به رامین رضاییان رسید و با پاس خیره کننده دیگری به آرمان رمضانی فرصت داد اما ضربه او را وربسی مهار کرد.

دقیقه 62: ضربه کرنر رضاییان با ضربه سر یکی از بازیکنان استقلال به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67: رمضانی در یک حمله تند از جناح چپ، توپ را در قوس محوطه جریمه به رادوند رساند و او با پای کناری توپ را به صورت خطرناک از بالای دروازه عبور داد.

دقیقه 72: ضربه کرنر توسط رامین رضاییان به پشت مدافع ملوان برخورد کرد و قبل از اینکه توپ وارد دروازه شود، فرباسی ضربه را مهار کرد.

دقیقه 74: بازیکنان استقلال یک ضربه کرنر ارسال کردند و ضربه سر رضاییان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80: آرمن صحرابیان در محوطه جریمه ملوان سرنگون شد و کوبال ناظمی به سرعت یک ضربه پنالتی اعلام کرد. این پنالتی توسط VAR تایید شد.

دقیقه 85: حبیب فرباسی ضربه سر خطرناک بازیکنان استقلال را مهار کرد.

دقیقه 88: ضربه سر آرمان رمضانی که با ارسال بسیار خوب اسلامی وارد دروازه شد، بسیار خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *