اخبار اخبار ورزشی

فرار جواد از گرداب پسا دربی

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ در تاریخ دربی تهران بارها پیش آمده است که سرمربی بعد از این مسابقه استعفا یا برکنار شد و جواد نکونام می توانست قربانی نهایی این رقابت ها باشد. نکونام پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در اراک با بیانیه ای از هواداران خداحافظی کرد و با توجه به اختلافاتی که با سران باشگاه داشت، انتظار می رفت با هفتمین جدایی بعد از دربی به عنوان سرمربی روبرو شود که این اتفاق رخ نداد. . برخلاف انتظار سران باشگاه، به نیکو و شاگردانش این فرصت داده شد تا بر اساس نتیجه بازی آبی ها بهترین تصمیم را بگیرند. با توجه به سابقه دربی های برگزار شده، متوجه می شویم که این اولین بار نیست که مربی تیم بازنده در دیدار حساس شهرورد پس از پایان بازی دستگیر و کار خود را از دست می دهد.

استقلال 3-1 پرسپولیس. 31 مرداد 1348

دربی سوم با نتیجه 3 بر یک به سود استقلال به پایان رسید و گل های این دیدار را احمد منشی زاده، علی جباری و کروهک وردیان برای استقلال و ناظم گنجاپور برای پرسپولیس به ثمر رساندند. پس از این دیدار بازیکنان پرسپولیس به تیم پکان و دهداری به تیم گارد پیوستند و پس از دهداری، رجب علی فرماریزی سرمربی پرسپولیس شد.

استقلال 1-2 پرسپولیس. 27 دی 1353

یک اسب از گرداب پس از دربی فرار می کند

پرسپولیس دربی پانزدهم را برد اما این استقلال بود که بعد از این دیدار جام را بالای سر برد و به نوعی این دربی جشن بود. در این دیدار آلن راجرز آخرین حضور خود را به عنوان سرمربی پرسپولیس انجام داد و پس از این دیدار از جمع سرخ پوشان جدا شد. گل های این دیدار را غلامحسین مظلومی برای استقلال و صفر ایرانپاک و اسماعیل حاج رحیم پور برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

پرسپولیس 3-1 استقلال. 25 اردیبهشت 1354

یک اسب از گرداب پس از دربی فرار می کند

دربی شانزدهم دیگر دیداری بود که شاهد تغییراتی در نیمکت یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس بود. پس از شکست 3 بر یک پرسپولیس در این دیدار، همایون بهزادی از هدایت سرخ بوشان جدا شد. در این دیدار غلامحسین مظلومی (دوبار) و مسعود مجیدی برای استقلال گلزنی کردند و پرسپولیس یک گل برای ایرانپاک به ثمر رساند.

استقلال 1-1 پرسپولیس. 6 اسفند 1354;

با اینکه بیوک وطن خواه پرسپولیس را قهرمان لیگ سه پرسپولیس کرد اما پس از دومین دیدار لیگ چهارم پرسپولیس که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، مدیران این تیم کونوف روس را به عنوان سرمربی منصوب و درخواست کردند. او او را به عنوان دستیار خود انتخاب کرد که این تیم آن را رد کرد. در دربی هجدهم مسعود مجیدی برای استقلال گلزنی کرد و محمود خربین تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

استقلال 0-0 پرسپولیس. 18 بهمن 1373
یک اسب از گرداب پس از دربی فرار می کند

این دیدار نیز مانند دربی صد و چهارم دور از تهران برگزار شد. میزبان دربی سی و نهم شهر بندرعباس بود. حمید درخشان پس از تساوی 0-0 از جایگاه خود جدا شد و جای خود را به یورگن گدی داد.

استقلال 3-0 پرسپولیس. 18 نوامبر 2018

یک اسب از گرداب پس از دربی فرار می کند

دربی هفتاد و سوم به عنوان بازی یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد. در این دیدار استقلال با گل های مجتبی الجباری (2) و اسماعیل شریفات 3 بر صفر پرسپولیس را شکست داد پس از این باخت، حمید استلی از سمت خود استعفا داد و رفت.

257251

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *