اخبار اخبار ورزشی

فساد در ورزش به اندازه بقیه جاها سنگین نیست!

تبلیغات بنری


سفر ستاری; روز گذشته شورای اسلامی به احمد دنیامالی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان برای تصدی سمت ریاست این وزارتخانه برای 4 سال آینده اعتماد کرد. وی با کسب 253 رای از 288 رای، نفر اول ورزش ایران شد.

مصطفی هاشمی طبا رئیس سابق سازمان تربیت بدنی در گفت و گو با رابو ضمن حمایت از انتخاب احمد دنیامالی گفت: به نظر من او کار خوبی انجام می دهد و امیدوارم موفق شود. آقای دنیامالی دارای سابقه اداری و عضویت در فدراسیون قایقرانی بود که در دوران حضورش از شرایط بسیار خوبی برخوردار بود. از طرفی از مشکلات ورزش آگاه هستند.»

وی در خصوص اولویت های مالی این دانشمند پس از حضور در وزارت ورزش و جوانان گفت: آنها باید اولویت های خود را خودشان بدانند و من اولویت های وزارت را نمی دانم و باید مطالعه کنند و ببینند وضعیت وزارت چگونه است. ، استانداری ها و فدراسیون ها است و سپس اولویت ها مشخص می شود.» من نتیجه گیری دقیقی در مورد این موضوعات ندارم و احتمالاً خودم نیز ایده هایی دارم، اما آنها باید یک بررسی میدانی یک هفته ای انجام دهند و اولویت بندی کنند. شاید این یک اولویت جدید است که حکم می کند باید واقعیت ها را بررسی کند و نقاط ضعف را پیدا کند. به نظر من اولویت اصلی ورزش بحث تربیت بدنی در آموزش و پرورش است و فکر نمی کنم وزیر آموزش و پرورش برای این موضوع برنامه ای داشته باشد اما برای آقای دنیامالی این می تواند یکی از فعالیت های خارج از حوزه باشد. محدوده کار

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی درباره مهم ترین چالش های اقتصاد جهانی گفت: به اعتقاد من سازمان جوانان مانعی بر سر راه وزارت ورزش برای انجام وظایفش است چرا که چالش های زیادی دارد و باید آنها را در یک جا حل کنند. راه . باید جدا شود. برخی می گویند باید به تربیت بدنی برگردیم که تقریباً غیرممکن است، اما جداسازی بخش جوانان و انتقال آن به جای دیگری مهم است. جوانان مسائل مختلفی از جمله ازدواج، تحصیل، مسکن، وام و … دارند که مشکلاتی را ایجاد می کند.

وی معتقد است برای افزایش مدال‌های ایران در بازی‌های المپیک باید برنامه‌ای 12 ساله داشت: «نمی‌توان اجازه داد بعد از 4 سال این اتفاق بیفتد و بحث تربیت بدنی باید جدی گرفته شود آموزش و پرورش جدی گرفته می شود، امیدوارم بتوانند برنامه های خود را اجرا کنند.»

هاشمی‌تبا در پاسخ به سوالی مبنی بر رفع فساد در حضور دونیا مالی گفت: فساد زیر پوستی است و آشکار نیست و ممکن است فساد وجود داشته باشد، اما آنچه در ورزش می‌بینیم به اندازه فساد نیست این کشور بسیار کمتر از ابعاد دیگر است.»

258 258

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *