اخبار اخبار سیاسی

 قاضی‌زاده هاشمی: به منتخب مردم، آقای پزشکیان تبریک می‌گویم/ حماسه انتخابات، تضمین کننده امنیت کشور است

تبلیغات بنری


به گزارش -، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انصرافی از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توییتی در این شبکه اجتماعی نوشت.

به نام خدا

مردم شریف ایران بار دیگر در برهه ای حساس اقتدار و متانت خود را به نمایش گذاشتند و عزم خود را برای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی در پیشگاه جهانیان به نمایش گذاشتند. دوستان ملت را خشنود و دشمنان منفور ایران اسلامی را ناامید کرد.

حضور ارزشمند ملت شریف ایران در دو جمعه متوالی حماسه ای باشکوه و نمایانگر وحدت ملی و مشارکت مردمی بود که بی شک امنیت کشور را تامین و توطئه های داخلی و خارجی را خنثی خواهد کرد.

با پایان یافتن انتخابات که دوران شور و هیجان است، رقابت به دوستی و هیجان تبدیل می شود و همدلی و همراهی جای شور را می گیرد. یقین دارم تلاش پیگیرانه، هماهنگی نخبگان و همراهی آحاد جامعه از انتخاب مردم، جلوه دیگری از هوش و هوشیاری ملت ایران را خواهد داشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه رئیس جمهور شهیدمان، انتخاب برادر عزیزمان جناب آقای دکتر پشکیان را به خاطر جلب اعتماد اکثریت مردم به عنوان رئیس جمهور کل ملت ایران به مردم تبریک می گویم. برایش آرزوی موفقیت دارم.

شک ندارم تا زمانی که دولت امانت مردم را بزرگترین سرمایه خود بداند و از آن برای خدمت بیشتر و بهتر به کشور و نظام اسلامی استفاده کند، یاری خداوند یاری آن خواهد بود و شاهد تحکیم امام زمان(عج) خواهیم بود. مساجد. نظام جمهوری اسلامی، اجرای سیاست های کلی نظام و منیّات مقام معظم رهبری بود.

27218

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *