اخبار اخبار تکنولوژی

قدرتنمایی تانک چینی در خیابان‌های روسیه/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، خودروی زرهی دانگ فنگ معمولا مجهز به برجک سنگین مجهز به مسلسل سنگین است. قیمت این خودرو از 130 هزار دلار شروع می شود اما با افزودن امکانات مختلف می توان قیمت آن را دو برابر کرد.

به گزارش گجت نیوز، مقامات روسیه این خودروی زرهی چینی را به عنوان تجهیزات ویژه غیرنظامی در متروی مسکو به ثبت رسانده اند. این اقدام نشان می دهد که روسیه در تلاش است تا امنیت زیرساخت های حیاتی خود را افزایش دهد.

در ماه های اخیر، متروی مسکو چهار خودروی زرهی جدید دریافت کرد. این خودروها دارای مدل های مختلفی هستند و انواع تجهیزات نظامی مورد استفاده روسیه را نشان می دهند. اولی ریدا بوران بود. سپس Z-STS Akhmat و Patrol را دریافت کردند. و حالا دانگ فنگ چینی به آنها اضافه شده است.

Dongfeng Automobile از پلت فرم SUV Warrior MS600 برای تولید این خودروی زرهی استفاده کرد. این دو خودرو دارای سایز و مشخصات فنی یکسان هستند.

دانگ فنگ EQ2091XFB توانایی عبور از موانع مختلف را دارد و می تواند حتی در شرایط سخت و ناهموار به حرکت خود ادامه دهد. این خودرو می تواند از عمق 1.2 متری آب عبور کند و فاصله زمین تا بدنه آن 305 میلی متر است.

این خودروی زرهی می تواند تا 10 نفر را حمل کند و برای کارهای مختلف بسیار مناسب است.

5858

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *