اخبار اخبار فرهنگی

قطعات نویافته از فرامرز پایور منتشر شد/معادلات فرهنگی با فضای مجازی تغییر کرده است/ پژوهشگران فداکاران فرهنگی

تبلیغات بنری


به گزارش اخبارآنلاین، رامتین نزارجو پژوهشگر موسیقی و استاد دانشگاه گفت: در حوزه پژوهش متاسفانه در نقطه عطفی به سر می بریم که معادلات فرهنگی و هنری را تغییر داده است که تاثیر عمیقی بر هنر گذاشته است. دغدغه های موسیقی و موسیقی تغییر کرده است و به همین دلیل پژوهش و حتی جامعه تخصصی که باید هدف دستاوردهای پژوهشی باشد از بین رفته است. آنها توجه لازم را ندارند.

این محقق که به تازگی کتابی پژوهشی با عنوانقطعاتی از آقای Farmares Pure قنطور» که توسط مؤسسه فرهنگی ماهور منتشر شده است، ادامه داد: به نظر من، ناشرانی که علیرغم فقدان سود اقتصادی یا بازده مالی، پژوهشی را منتشر می کنند. منتشر می کنند یا محققینی که با عشق و بدون توجه به صرفه جویی اقتصادی به تحقیق می پردازند و جان و توان بدنی خود را در راه تحقیق آن در بین فدائیان فرهنگی صرف می کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس معتقدم ناشر و محقق هر دو بر اساس عشق و تعهد فرهنگی خود به این کشور، عمر خود را در راه اعتلای فرهنگی می گذرانند تا جایی که لایه نازکی از اصالت و آموزش فرهنگی را در میان مردم بیابند. عمومی از آثار پونگول اما آنچه باعث ناراحتی و ناراحتی می شود، کم لطفی سازمان های مربوطه است که می تواند در این زمینه مفید و محرک باشد. اما متاسفانه هیچ کمکی نمی کند و در هفته پژوهش فقط هفته ای یکبار به محقق یادآوری می شود.

رامتین نزارجو خاطرنشان کرد: پژوهشگران باید توسط نهادهای مسئول حمایت شوند و برای معرفی کارهای پژوهشی جلسات منظم پژوهشی و مراسم رونمایی با سخنرانی رایگان برگزار شود. جان، من مطمئناً توانایی مالی برای انجام کاری به عنوان یک محقق را ندارم و اساساً بخشی از حوزه تحقیقاتی نیست.

وی بیان کرد: البته ناگفته نماند که از جامعه موسیقی به عنوان کارشناسان و مخاطبان این کار پژوهشی گلایه دارم که به آثار اهمیت نمی دهند و متأسفانه بیشترین دغدغه آنها تعداد لایک، کلیک، نظرات و غیره

نویسنده کتاب پژوهشی «پیرانیان» با اشاره به اینکه این کتاب در ادامه آثار مکتوب از جمله « “چت کردم” و قطعاتی از آقای Farmares Pure قنطورس جلد سوم این مجموعه محسوب می شود. تمرکز اصلی این مجموعه بر روی نسخه های آکوستیک باقی مانده از مجموعه نوارهای شخصی آقای فارماریس بایور است که می توان گفت یکی از کم شنیده ترین و بدیع ترین آثار آقای بایور و منبع ارزشمندی از نظر تاریخچه و عملکرد، به ویژه برای بازیکنان Centurion است.

24357

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *