قیمت این خودرو ۹۰ میلیون تومان سقوط کرد/ جدول قیمت
اخبار اخبار اقتصادی

قیمت این خودرو ۹۰ میلیون تومان سقوط کرد/ جدول قیمت

تبلیغات بنری


به گزارش -، بر خلاف این مدت کوتاه کاهش قیمت محصولات صبح امروز با رشد قابل توجهی مواجه شد. بنابراین قیمت ها از 2 میلیون به 95 میلیون تومان تغییر کرد. اما در این بین سایپا و ایران خودرو در سطوح و شدت های مختلف رشد بیشتری نسبت به محصولات ترکیبی داشتند.

قیمت دلار به عنوان عاملی موثر در بازار خودرو و همچنین تغییر سیاست های وارداتی، روند نزولی بازار را شکست و محصولات به روند صعودی خود ادامه دادند.

قیمت خودروهای محلی

گزارش ها حاکی از آن است که قیمت خودروهای داخلی از آغاز معاملات امروز افزایش یافته است.

قیمت سورین پلاس دوگانه سوز مدل 1403 نیز مانند سایر مدل های خود از صبح امروز با افزایش 15 میلیون تومانی به 768 میلیون تومان رسید.

داینا پلاس (6 سرعته) ارزان ترین تیپ با قیمت 25 میلیون تومان است و نسبت به تمامی مدل های خود رشد بیشتری را شاهد بوده و 803 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

پژو پارس TU5 با افزایش 13 میلیون تومانی یکی از معروف ترین محصولات شرکت ایران خودرو به شمار می رود و با قیمت 853 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

خودرو پژو 207 هیدرولیک یکی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو از ابتدای معاملات امروز تعادل خود را از دست داده و با 21 میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 735 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

کوییک GXR-L یکی از هاچ بک های اقتصادی سایپا است که از ابتدای امروز تاکنون هفت میلیون تومان گران شده و به 418 میلیون تومان رسیده است.

شاهین جی (سانروف) یکی از سدان های لوکس سایپا است که قیمت آن امروز 9 میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت 705 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

قیمت خودرو مونتاژ شده

به غیر از شرکت کرمان موتور، قیمت خودروهای مونتاژی اغلب در حال افزایش است.

قیمت Xtreme VX یکی از محصولات جدید Car Managers با کاهش 90 میلیون تومانی به 4520 میلیون تومان رسید.

خودرو جک T8 یا KMC T8 جدیدترین وانت شرکت کرمان موتور است که امروز بر خلاف سایر محصولات این شرکت که در روندی ثابت باقی ماند، با افزایش 20 میلیون تومانی با قیمت 1.6 میلیارد تومان به کار خود ادامه داد. . .

هونگچی E-QM5 در هفته های اخیر روند پر نوسانی را تجربه کرده و امروز با قیمت 95 میلیون تومان دیگر در بازار با قیمت 2.8 میلیارد تومان به فروش می رسد.

فیدلیتی (7 صندلی) یکی از محصولات بهمن موتور تنها در یک روز 20 میلیون تومان گران شد و کانال به 1.940 میلیون تومان رسید.

لاماری اما در مسیری ثابت و بدون تغییر قیمت به کار خود ادامه داد و با قیمت دو میلیارد و 90 میلیون تومان کار خود را در بازار آغاز کرد.

قیمت این خودرو ۹۰ میلیون تومان سقوط کرد/ جدول قیمت

223225

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *