اخبار اخبار اقتصادی

قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین عجیب شد/ بیشتر اعلام قیمت‌های مصوب بلیت اتوبوس‌های اربعین

تبلیغات بنری


به گزارش -، روز گذشته راهداری سخنگوی رسمی ستاد اربعین با اشاره به آغاز فروش بلیت اتوبوس های اربعین از روز چهارشنبه 19 مردادماه در بسترهای آنلاین گفت: با موافقت ستاد اربعین، قیمت بلیت اتوبوس اربعین برای 25 مسافر از ایستگاه های تهران به مهران تا 15 شهریور 1403 950 هزار تومان، خسروی 875 هزار تومان، چذابه 990 هزار، شلمچه و بیشماق 995 هزار و تمرگین 840 هزار تومان افزایش یافت.

مهدی گلی زاد افزود: قیمت بلیت اتوبوس با ظرفیت پذیرش 44 مسافر از تهران به مهران 565 هزار تومان، خسروی 540 هزار، جزافه 585، شلمچه 600، تمرشین 500 و تا مرز باشماق 520 هزار تومان است.

تسنیم نوشت: این در حالی است که برخی از بسترهای اینترنتی مورد تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بلیت اتوبوس های اربعین را با قیمت هایی بالاتر از قیمت مصوب ستاد اربعین پیش فروش می کنند.

به عنوان مثال پلتفرم آنلاین «Mrbilit.com» بلیت اتوبوس تهران-تمرشین در روزهای 26، 27 و 28 مرداد را با قیمت یک میلیون تومان به فروش می رساند. این قیمت حدود 20 درصد بیشتر از قیمت مصوب ستاد اربعین است.

در نمونه ای دیگر نرخ مصوب بلیت تهران – باشماق ۹۹۵ هزار تومان است اما بلیت اتوبوس این مسیر ۱ میلیون و ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان پیش فروش می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل زمینی استان تهران چهارشنبه گذشته از پیش فروش بلیت اتوبوس تهران – نجف با قیمت 2.6 میلیون تومان برای اربعین حسینی 1403 خبر داد و درباره پیش فروش بلیت اتوبوس تهران – مهران گفت. : با توجه به اینکه قیمت همچنان مورد تایید است. بلیت این مسیر به ما اعلام نشده است و نمی توانیم پیش فروش را آغاز کنیم.

مهدی خضری با بیان اینکه در حال حاضر فقط بلیت اتوبوس تهران-نجف پیش فروش می شود، افزود: قیمت بلیت این مسیر 2 میلیون و 600 هزار تومان است. پیش فروش بلیت از 25 مرداد ماه به بعد انجام می شود و روزانه 10 تا 15 پرواز به مقصد نجف انجام می شود.

وی با بیان اینکه زائران اربعین با 400 دستگاه اتوبوس عراقی از تهران به نجف جابجا می شوند، گفت: پیش فروش بلیت فقط در مسیر تهران – نجف انجام می شود و برای مسیر رفت و برگشت (نجف – تهران) پیش فروش نداریم.

223225

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *