اخبار اخبار اقتصادی

قیمت نان تغییر کرد؟/ قیمت مصوب نان اعلام شد

تبلیغات بنری


به گزارش -، مدتی است که افزایش بی رویه قیمت نان در سطح شهر توسط نانوایی ها وجود دارد و از آنجایی که نان منبع اصلی غذای مردم کشور است، تغییر قیمت آن می تواند باعث شود. تاثیر عمده تأثیر مستقیم بر رفاه مردم.

میزان نوشت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر عدد نان ساده آمازیغ به وزن 600 گرم 2500 تومان (برق) و پوند 220 گرمی هزار تومان لواش و. دستگاه توزین چرخشی 160 گرم 500 تومان.

البته این قیمت ها مربوط به نانوایی های دولتی است و در سطح شهر نیز تعداد کمی از آنها وجود دارد.

بررسی میدانی روند قیمت نانوایی های سطح شهر نشان می دهد نان سنگی که تا چند روز گذشته با قیمت 5000 تومان در نانوایی های آزادبز عرضه می شد با 50 درصد افزایش به 10000 تومان رسیده است.

قیمت نان بربر نیز که طی چند روز گذشته 3 هزار تومان به فروش می رسید به 5 هزار تومان رسیده است.

نان تافتون نیز از رشد قیمت عقب نماند و با افزایش 50 درصدی از هزار تومان به دو هزار تومان رسید.

با بررسی قیمت‌ها در نانوایی‌هایی که نان آنلاین هم می‌فروشند، معلوم می‌شود که نان سنگی ساده ۸ هزار تومان قیمت دارد و بسته به نوع تزئین روی نان که کنجد، سیاه‌دانه، زیره یا سبزی است، ممکن است قیمت آن افزایش پیدا کند. تا 15000 تومان. . پیدا می کند

قیمت نان بربر در این نانوایی اینترنتی نوع کنجدی 7000 تومان است و بسته به سبوس یا سبزیجاتی که برای تزیین آن استفاده می شود تا 15000 تومان به فروش می رسد.

آیا قیمت نان تغییر می کند؟

هر تکه نان تافتون در دو نوع معمولی و کامل موجود است و قیمت آن از 2500 تا 3500 تومان است.

آیا قیمت نان تغییر می کند؟

به طور طبیعی به هر خرید به طور متوسط ​​هزینه ارسال 22500 تومان، بسته بندی 2000 تومان و هزینه خدمات 10000 تومانی نیز اضافه می شود که خرید نان سنگی ساده از نانوایی های اینترنتی برای یک خانواده 42500 تومان هزینه دارد.

هنوز برای قیمت نان تصمیم نگرفته ایم

در هر صورت تغییر قیمت نان و یکسان نبودن قیمت نانوایی های شهر باعث سردرگمی و گلایه اهالی شده است. حمیدرضا روستاگر رئیس اتاق اصناف تهران در این خصوص اظهار داشت: در پی موضوع مهم تعیین قیمت نان هفته گذشته جلسه ای با حضور اتحادیه های مختلف از جمله سنج، فانتزی، تشکیل شد. اتحادیه های نان لواش و بربر و در این جلسه بررسی های انجام شده در خصوص وزن و قیمت نان توسط اتحادیه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به محتوای جلسه گذشته گفت: مقرر شد جلسه مشترکی با استانداری به عنوان دستگاه ساماندهی شورای آرد و نان با همراهی کارگروه آرد و نان اتاق اصناف برگزار شود. و در این جلسه قیمت نان مشخص می شود.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه با تغییر دولت احتمال تغییر وظایف حوزه های مربوط به آرد و نان وجود دارد، گفت: برای اینکه تصمیم گیری در مورد قیمت نان باشد. ثابت است، جلسه مربوط به تعیین قیمت ممکن است تا زمان تغییر مسئولیت ها به تعویق بیفتد.

روستاگر در ادامه تایید کرد: به محض تصمیم گیری جدید در مورد قیمت نان، اعلام خواهد شد.

وی در خصوص افزایش قیمت نان در برخی واحدهای صنفی گفت: با توجه به اینکه تصمیمی در این زمینه صادر نشده و هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت گرفته نشده است، افزایش قیمت در حوزه نان غیرقانونی بوده و امری غیرقانونی است. پشتیبانی نمی شود.

رئیس اتاق اصناف تهران درباره شکایت مردم از نانوایی هایی که باعث افزایش قیمت نان شده اند، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت می توانند تخلفات را از طریق شماره 124 اعلام کنند و یا به صورت حضوری، کتبی و یا با مراجعه به اتاق اصناف بازرسی کنند. تلفن

223225

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *