اخبار اخبار فرهنگی

ماجرای قنبر و صنم که در میانسالی بچه‌دار می‌شوند/ کنایه‌های سیاسی در کنار شوخی‌های شریف

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، فیلم «خجالت نکش 2» ساخته ردا مقصودی توانست فروش خوبی را به دست آورد. خجالت نکش داستان حول محور قنبر و صنم می چرخد. یک زوج روستایی یک فرزند میانسال دارند.

اشارات سیاسی فیلم به شعارهای محرک رشد جمعیت از جمله نکاتی بود که اکثر منتقدان آن را یکی از نقاط قوت و هوشمندی فیلم می دانستند. فیلمی که با خلق موقعیت های کمدی زوج میانسالی که هیچکدام بچه دار نشدند، توانست خنده مخاطب را برانگیزد.

به گزارش همشهری آنلاین، فضای متفاوت داستان و البته نوع شوخی داستان که جدای از کمدی های روزمره حول محور بارداری یک زن میانسال می چرخد، ذائقه مخاطب شیرین است. در این فیلم شبنم مقدم، احمد مهرانفر، بهاره کیان افشار، بهارنج علوی، محمد معتزادی، متحق جمشیدی، مازیار محرقان و سعید امیرسلیمانی به ایفای نقش پرداختند و داستان او در ادامه ماجراهای فصل اول فیلم روایت می شود. .

میثاق جمشیدی بازیگر فیلم خجالت نکش 2 در تشریح تجربیات خود در این فیلم گفت: در ابتدا قرار بود کریم امینی نقش میرا را بازی کند اما به دلیل اینکه در حال ساخت فیلم خودش بود. زمان، نقش را حمید مختاری که در آن زمان سرپرست تیم کارگردانی بود به من پیشنهاد داد و من هم بدون تردید پذیرفتم. چون من در پروژه بودم و یک بار در زمان پیش تولید با هم صحبت کردیم و در نهایت به گروه اضافه شدم.

از سریال جادوگر دیگر کار نکردم و به دلیل افزایش وزن، ظاهرم آنقدر تغییر کرده که شبیه نقشی که در Shameless 1 بازی کردم، نیستم.

این بازیگر درباره نقش خود گفت: بعد از سریال جادوگر کار نکردم و به دلیل افزایش وزن ظاهرم دستخوش تغییراتی شد که حتی شبیه نقشی که در فیلم خجالت نکش 1 بازی کردم نداشت اما خیلی خجالتی بود.» این بار برای انجام آن هیجان زده ام.» اجازه دهید نقش خودم را بازی کنم.

جمشیدی درباره آسیب زدن به شخصیت های فیلم گفت: خجالت نکشید: در اصول فیلمنامه بار طنز را در این کاراکتر به دوش نمی کشم و از او شخصیت جدی می بینیم که البته با همسرش با بازی خوب الناز حبیبی فکر می کنم میکس درستی شکل گرفته است که نقش من در فیلمنامه «خجالت نکش» پررنگ تر شده است که در قالب سریال این اثر دیده می شود.

داستان قنبر و صنم که فرزندانی میانسال دارند، در کنار شوخی‌های نجیبانه، مضامین سیاسی دارد.

او گفت: خجالت نکش 2 وگرنه جدایی قنبر از صنم فرصتی وسوسه انگیز برای من خواهد بود تا بعد از چندین سال ادامه نقش را تجربه کنم. به جز احمد مهرانفر و شبنم مقدم، تنها من از گروه شیارنکش 1 در شیارنکش 2 هستم. دوستان همدیگر به دلایل پوچ در کنار ما نبودند، در عوض بازیگران و سایر دوستان خوبی که بازی های فوق العاده ای ارائه کردند توسط طرف ما.

جمشیدی با اشاره به استقبال مخاطبان از این فیلم طنز گفت: مخاطب همیشه نشان داده باهوش است و تفاوت کار خوب و بد را درک می کند. Shameless 2 بر اساس تقاضا و استقبال مخاطبان تولید شد و این برگرفته از بازخورد مخاطبان در این سال ها نسبت به Shameless 1 است.

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *