ماجرای مدال طلای المپیکی که بازیگر «تاج و تخت» دریافت کرد
اخبار اخبار فرهنگی

ماجرای مدال طلای المپیکی که بازیگر «تاج و تخت» دریافت کرد

تبلیغات بنری


به گزارش -، دیروز ویفن اولین ایرلندی بود که در ماده 800 متر آزاد المپیک به مدال طلا دست یافت. وفن 23 ساله در مترهای پایانی صعود کرد و در نهایت بابی فینکه آمریکایی مقام دوم و گرگوریو پالترینیری ایتالیایی رتبه سوم را شکست داد. او همچنین با زمان 7:38.19 رکورد المپیک را شکست و از رکورد میخایلو رومانچوک در توکیو عبور کرد.

بر اساس گزارش‌های برتر، مرد ایرلندی نمی‌توانست این شاهکار را باور کند و پس از برد به‌طور آشکاری هیجان‌زده بود. برادر دوقلوی او نیز بر سر تریبون ها حاضر شد و او را تشویق کرد. هر دوی آنها روزهای طولانی و سختی را با هم تمرین کردند و اگرچه ناتان نیز آرزوی راهیابی به بازی ها را داشت، اما در 1500 متر به آرزویش نرسید.

دانیل همیشه عاشق بازیگری بوده و در چند نمایش آماتور در دبیرستان بازی کرده است. اما جالب اینجاست که او در قسمت فراموش نشدنی «عروسی خون» سریال «بازی تاج و تخت»، یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ حضور داشت. خواهر بزرگتر آنها بث نقش یکی از نوه های والدر فری را بازی کرد و به لطف او دوقلوها نقش دیگری در صحنه معروف داشتند. در بازی تاج و تخت او قهرمان داستان نبود، اما در استخر در پاریس، دانیل ثابت کرد که یک ورزشکار برجسته است.

داستان کسب مدال طلای المپیک توسط یک بازیگر

245245

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *