اخبار اخبار فرهنگی

مجسمه‌های بی زمان ۱۴ هنرمند از تناولی یا یاراحمدی در یک نمایشگاه

تبلیغات بنری


به گزارش -، نمایشگاهی شامل گروهی از مجسمه های جاودانه 14 هنرمند مجسمه ساز در قالب نمایشگاه گروهی با حضور هنردوستان برگزار می شود. فرزانه اسدی، سیمین اکرمی، پرویز تناولی، بهمن دادخواه، پانته آ رحمانی، مجتبی رمزی، هادی روشنمیر، ایرج زند، مهدی سحابی، سعید شهلابور، آذر شیخبهاءالدین، رضا لواسانی، بردخت مشک زاد، رضا یراح. هنرمندانی هستند که آثارشان در این مراسم به نمایش گذاشته می شود.
در این رویداد 21 مجسمه برنزی، چوبی و فایبرگلاس برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود. عنوان «عجمان» انتخاب شده برای این نمایشگاه در فارسی باستان به معنای «ابدی» و نامتناهی است. می توان گفت وجه اشتراک این آثار عنصر جاودانه در آنهاست و این مجسمه ها امکان جستجوی فراتر از مرزهای زمان و مکان را در اختیار بیننده قرار می دهند. گویی با نوعی جاودانگی یا تعلق به همه اعصار روبرو هستیم.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه «عجمان» می توانند از روز جمعه 14 مردادماه از ساعت 16 تا 20 به نگارخانه سهراب به نشانی خیابان سمیح، پلاک 142 بین المفتح و رامسر مراجعه کنند. این نمایشگاه تا 22 مرداد ماه ادامه دارد و ساعات بازدید از آن همه روزه از ساعت 11 الی 20 و جمعه ها از ساعت 16 الی 20 می باشد. گالری یکشنبه تعطیل است.

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *