اخبار اخبار فرهنگی

مجید قناد، سارا روستاپور و فاطمه ابرارپایدار داوران جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، سه هنرمند فعال در عرصه تئاتر کودک و نوجوان اعضای هیئت داوران مسابقه تئاتر نوجوانان بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان هستند.

به گزارش روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، مجید قند، فاطمه ابریدر و سارا روستاپور هنرمندانی هستند که برای عضویت در هیات داوران بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان معرفی شده اند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان به دبیری امیر مشهدی عباس توسط اداره کل هنرهای دراماتیک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد، ارشاد اسلامی استان همدان، انجمن هنرهای دراماتیک ایران، 26 آبان 1403، با شعار «گفت و گو بدون مرز» و با هدف «ترویج همدلی، همراهی، رشد، آگاهی و خودباوری در ایرانیان». کودکان از طریق هنر نمایش» در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

«دستیابی به مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان»، «ارتقای سطح فرهنگ عمومی»، «تقویت بنیان های اصیل خانواده و ارتباط بین نسل ها»، «آموزش شهروندی و افزایش مسئولیت با ایجاد زمینه مشارکت مؤثر کودکان» «کودکان و نوجوانان در تولید آثار نمایشی» به عنوان قسمت یکی از حقوق قشر پویا و تأثیرگذار در جامعه است که بخشی دیگر از اهداف جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است. در بیست و نهمین جلسه خود

24457

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *