اخبار اخبار عمومی

مخالفان وزیر پیشنهادی بهداشت| ظفرقندی به حوادث ۱۴۰۱ گفت جنبش پاک؛ او از سران فتنه حمایت می‌کند

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، بررسی صلاحیت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مجلس پیشنهاد می شود.

محمدرضا ظفرکندی، فوق تخصص جراحی عروق و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران از سوی مسعود پزشکیان برای سمت پیشنهادی وزیر بهداشت شورای اسلامی شهر تهران معرفی شد.

ظفر خنده از شورش ها حمایت کرد

به گزارش رسانه ها، روح الله عباسپور به عنوان مخالف محمدرضا الظفرقندی گفت: شورای اسلامی دو فوریت افزایش ظرفیت پزشکی را تصویب کرد اما آقای الظفرقندی با این موضوع مخالف است و باید توضیح دهند. آقای الظفرکندی می گوید که هیچ وقت مطب نداشتم و در بیمارستان های خصوصی کار درمانی انجام نمی دادم تا برای خودش تضاد منافع ایجاد نکند، اما آقای الظفرکندی در بخش خصوصی حضور داشت. بخش با وجود اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز آموزش و تحقیقات بود و شروع به… در تألیف مقاله در بیمارستان های دولتی; این روندها با روندهای رئیس جمهور در تضاد است.

عباسپور گفت: آقای الظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی بود که افزایش قیمت درمان در بخش خصوصی را تایید کرد، آیا این موضوع در عین حال که پزشکیان هستند، به مردم محروم کشور فشار نمی آورد مهاجرت از بخش دولتی؟ برای بخش خصوصی؟ آقای ظفرکندی به جای استفاده از ابزار جراحی برای معالجه مردم، از قلم در دست برای تضعیف نظام، حمایت از ناآرامی ها و تحرکات مصنوعی در داخل و خارج و امضای بیانیه ها استفاده کرد. وی به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی پزشکیان بیانیه ای درباره وقایع سال 1401 هجری قمری صادر می کند و آن را حرکتی پاک برای عدالت تعریف می کند. در شرایطی که دشمن از تمام توانایی ها و توانایی های خود استفاده می کند این اقدامی ضد ارزش است.

مخالفان وزیر پیشنهادی بهداشت ظفر قندی از حوادث سال 1401 گفتند

مواضع ظفر قندی در مورد دانشگاه کوی ۷۸، فتنه ۸۸ و اتفاقات سال گذشته روشن است.

ملک شریعتی نیز در مقام مخالف محمدرضا ظفرکندی، وزیر پیشنهادی بهداشت، گفت: تجربه و پتانسیل آقای ظفرکندی برای همه ما روشن است، اما این شرط لازم است و کافی نیست.

وی افزود: برخی کارشناسان معتقدند وزارت بهداشت لزوما توسط پزشکیان خوب اداره نمی شود و یک موضوع اداری است. سوابق جبهه و جهاد ایشان مشخص است اما ملاک وضعیت فعلی مردم است.

این عضو شورای اسلامی تصریح کرد: آقای الظفرقندی یک شخصیت سیاسی است که مواضعش در خصوص انقلاب دانشگاهی سال 1357، نزاع سال 88 و حتی اتفاقات سال گذشته نیز مشخص است از مردم ستمدیده

شریعتی با بیان اینکه ما حرکت سیاسی نداریم، گفت: رهبر انقلاب فرمودند در مسائل نباید فرقه های سیاسی وجود داشته باشد، اما در مواردی مانند خط قرمزها و مفاسد باید ظرافت ها کنار گذاشته شود. مشکل فتنه گران خط قرمز که فتنه پیشرو را نابخشودنی توصیف کردند.

این نماینده شورای اسلامی گفت: آقای الظفرقندی می خواهد از مجلس رای بگیرد که معتقد است انتخابات مجلس دوازدهم مهندسی شده و انتخابات جمهوری اسلامی ایران معنای خود را از دست داده است. او می گوید که این بدان معناست که ما به عنوان نماینده مشروعیت سیاسی نداریم. آقای الظفرقندی همچنان بر مواضع خود در کمیسیون ها پافشاری می کرد.

وی ادامه داد: کسب اکثریت یعنی مشروعیت دادن به آقای مدشکیان با 26 درصد آرای مردم، ایشان رئیس جمهور همه ما هستند و ما هرگز نمی گوییم که ایشان رئیس جمهور اقلیت هستند. رئیس جمهورم را شهید کن.» رهبر اقلیت.»

وی گفت: آقای الظفرکندی همچنان مواضع قبلی خود را دارند اما اگر بخواهند اصلاح کنند وقت دارند و ما آماده شنیدن هستیم.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی گفت: آقای ظفرقندی دارای سابقه سیاسی قوی است و مطالب ایشان در فضای مجازی موجود است و در جریان اغتشاشات توئیتی منتشر کرد که آمبولانس ها تحت کنترل نیروهای انتظامی و نظامی بوده و پس از آن چندین آمبولانس آتش گرفتند و آسیب دیدند و همه اینها به خاطر این حدیث است. آقای ظفرقندی شما مدیر بیمارستان خوبی هستید اما وزیر بهداشت خوبی نیستید.

233233

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *