اخبار اخبار اقتصادی

مدل ۲۰۲۵ پیکاپ قلدر رم به زودی عرضه خواهد شد/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو و به نقل از گجت نیوز، دوج رام به عنوان یکی از بهترین و معروف ترین پیکاپ های فول سایز یا به اصطلاح پیکاپ های عضلانی در بازارهای جهانی شناخته می شود که همواره موفقیت و سربلندی را در کنار خود به همراه دارد. دوج چارجر و دوج چلنجر. سدان این شرکت مطرح آمریکایی در حال رقابت با محصولات دیگر بود. طبق جدیدترین اخبار خودرو، این شرکت آمریکایی به خوبی از محبوبیت پیکاپ رم مطلع است و به همین دلیل تصمیم گرفت تا قبل از معرفی رسمی و نمایش محصول جدید خود به آینده، عکس های رسمی و غیر جاسوسی مدل 2025 رم HD را منتشر کند. خریداران در زیر این محصول جذاب را به شما معرفی می کنیم و اطلاعات منتشر شده در مورد آن را بررسی می کنیم.

دوج رم اچ دی مدل 2025 هیولای پیکاپ آمریکایی

از نظر بصری، رم 2025 طراحی شیک‌تری با چراغ‌های جلوی تقسیم‌شده و جلوپنجره به‌روز ارائه می‌دهد که بسته به مدل انتخابی، رنگ تغییر می‌کند. به عنوان مثال، رم 2500 و رم 3500 اکنون چراغ های جلو باریک تری دارند که از یکدیگر جدا شده و در یک جلوپنجره ساده تر ادغام شده اند. ورودی هوای بزرگ روما نیز در این نسل تغییر کرد و چهره ای جدید به همراه آینه های جانبی جدید به آن بخشید و ظاهر آن را دو چندان کرد.

نسخه Heavy Duty (HD) همچنین یک نمای جلوی تهاجمی با جلوپنجره مشکی و راه راه‌های عمودی ارائه می‌دهد که از بین مردم متمایز است. در نمای عقب شاهد تغییرات ظریف اما قابل توجهی هستیم. برعکس، چراغ های عقب LED C شکل جلوه ای مدرن به ظاهر آن می بخشد. علاوه بر این، متن بزرگ رم همچنان در وسط درب قسمت بار با همان فونت قبلی دیده می شود.

نیروهای محرک بالقوه برای دوج رم HD 2025

مدل 2024 دوج رم از موتور 6 سیلندر توربو دیزل 6.7 لیتری کامینز با قابلیت تولید 275 اسب بخار قدرت و 1151 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. نسخه دیگر همین موتور که پرچمدار موتورهای فعلی رام است، قدرتی معادل 426 اسب بخار و گشتاور 1456 نیوتون متری دارد.

پیکاپ Ram Bulli 2025 به زودی عرضه می شود / عکس

با این حال، Dodge Ram HD 2025 از موتور Hemi V8 استفاده می کند که با یک موتور شش سیلندر دو توربوشارژر 426 اسب بخاری جایگزین شده است. خریداران بسته به مدل می توانند بین 420 تا 540 اسب بخار در دو پیکربندی انتخاب کنند. در حالی که جزئیاتی در مورد گزینه های پیشرانه سنگین هنوز در دسترس نیست، رم تایید کرده است که تولید با موتور 6.7 لیتری دیزل کامینز ادامه خواهد داشت.

همچنین شایعه شده است که Ram تنها با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. اگرچه این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده و احتمالا در زمان معرفی نهایی محصول مشخص خواهد شد.

پیکاپ Ram Bulli 2025 به زودی عرضه می شود / عکس

ویژگی های Dodge Ram Pickup

دوج هنوز اطلاعات زیادی در مورد وانت سنگین خود منتشر نکرده است، اما مدیرعامل آن، کریس وول، قبلاً اعلام کرده بود که پیکاپ های Ram از جدیدترین فناوری استفاده شده در Ram 1500 جدید بهره خواهند برد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که رم‌های 2500 و 3500 به یک نمایشگر مرکزی 14.5 اینچی و یک نمایشگر کلاستر درایور 12 اینچی مجهز شوند.

با این توضیحات، از امکانات کلی این کامیون آمریکایی می توان به صندلی های جلو با قابلیت تنظیم 24 جهته با دستگاه ماساژور، شارژر بی سیم دوگانه، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم استریو Klipsch با 23 بلندگو، ترمز اضطراری خودکار و حفظ بین خطوط اشاره کرد. کمک کنترل پیشرفته، کروز تطبیقی ​​با قابلیت رانندگی هندزفری و… نشان داده شده است.

227227

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *