اخبار اخبار ورزشی

مدیرعامل وی‌راید: کشتی‌گیران ایران، نماد استقامت و عزت کشورند

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ مدیر عامل وی راید در مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی گفت: حاضرین عزیز، قهرمانان عزیز و کمپین ملت سرافراز امروز در کنار شما قهرمانان عزیز لحظه ای است که هرگز فراموش نمی شود. ما اینجا گرد هم آمده ایم تا از تلاش ها و دستاوردهای شگفت انگیز کشتی گیران آزاد کشورمان در المپیک 2024 پاریس تجلیل کنیم.

علی خدادادی افزود: درخشش بی نظیر شما در این رقابت های جهانی را از صمیم قلب به شما تبریک می گوییم و مطمئنیم این موفقیت نقطه آغازی برای پیروزی های بزرگتر و عناوین بیشتر خواهد بود.

علی خدادادی، مدیر عامل شرکت وراید، یکی از زیرمجموعه‌های گروه فستوس، گفت: امروزه جایگاه و اهمیت ورزش در تاریخ، تمدن، فرهنگ و هویت ملی هر کشوری، تنها عرصه‌ای برای نمایش نیست توانایی های فردی، بلکه نمادی از وحدت، هویت و ارزش های اجتماعی ملت، ورزشکاران عزیز فراتر از اهداف فردی خود، با حضور خود در صحنه جهانی، نقش برجسته ای در تعیین هویت ملی و اجتماعی ایفا کردید. کشور ما

وی ادامه داد: شما در مدت کوتاهی تاریخ جوانمردی، شجاعت و شکوه فرهنگ و تمدن ایرانی را به جهانیان نشان دادید. با تمام سربلندی و عظمت بار دیگر به روح متعالی ایران امید بخشیدید. شما نمادی از استقامت، عزم و روحیه تسلیم ناپذیر ایران هستید.»

خدادادی با تاکید بر اینکه گروه وی راید به عهد دیرینه خود پایبند بوده و همواره در کنار همه ورزشکاران و قهرمانان است، افزود: برای عزت و سربلندی سرزمین ایران تلاش می کنند. به پاس قدردانی از زحمات شما قهرمانان کشور، یک دوچرخه مکعب آلمانی (طبق قول قبلی) به مدال آوران کشتی آزاد اهدا خواهد شد. امیدواریم این هدیه کوچک یادآور هدف مشترک او و شما عزیزان برای رشد و شکوفایی کشورمان باشد.»

وی در پایان تاکید کرد: از همه مربیان، کادر فنی، کادر پزشکی، خانواده ها و همه کسانی که شما را در این مسیر سخت همراهی و همراهی کردند، تشکر می کنم.

مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی و رونمایی از کتاب پروفسور منصور برزگر با عنوان «برزگر، زندگی در آشوب همیشگی» در روز ملی کشتی به همت شرکت نیکران موتور و وی راید وابسته به گروه بین المللی فستوس برگزار شد. با همکاری فدراسیون کشتی در این مراسم فوق العاده جوایزی که در مراسم خداحافظی به کشتی گیران وعده داده شده بود به پاریس تحویل داده شد.

این رویداد مصادف با سالروز تولد جهان پهلوان تختی، کشتی گیر بزرگی بود که در تقویم کشوری به نام روز کشتی شناخته می شود. احمد دنیمالی وزیر ورزش و جوانان، محمد شروین اسبقیان قائم مقام وزیر، علی رضا دبیر فدراسیون کشتی، برنا فیروزی معاون وزیر ورزش و جوانان و حسن روشن و مهدی مناجاتی از فوتبالیست های پیشکسوت از جمله میهمانان ارجمندی بودند که در این مراسم حضور داشتند. رویداد برای جشن گرفتن

258 258

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *