اخبار اخبار اقتصادی

معرفی شاسی‌بلند معروف فراری که به ایران آمد /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ فراری Borusange، جدیدترین SUV ورزشی پرچمدار، دارای طراحی مشابهی با فراری اصلی است. گویی طراحی سه خودروی فراری دیگر مانند SF90، 296GTB و Roma در یک SUV ترکیب شده است. سوراخ های زیادی در بدنه خودرو به خصوص نمای جلو وجود دارد که نشان از اهمیت آیرودینامیک برای فراری دارد.

در ادامه خبر ویدئویی از ورود این خودرو به ایران را مشاهده می کنید:

اگر از پهلو به Purosangue نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که فراری می‌خواست یک خودروی کاربردی اسپرت (SUV) درست کند. این نکته را می توان در طراحی کاملا آیرودینامیک و کوپه مانند خودرو مشاهده کرد. یکی از ابداعات فراری در این خودرو قابلیت باز شدن معکوس برای درهای عقب است که باعث می شود درهای عقب تا 79 درجه در عقب باز شوند. دامن های بزرگ 5 پره نیز بر زیبایی نمای جانبی Porusangue افزوده است.

SUV معروف فراری که به ایران آمده را به شما تقدیم می کنیم / عکس

عقب بسیار یادآور 296GTB است. دیفیوزر و همچنین دو جفت اگزوز باعث شده نمای عقب Porusangue بسیار اسپرت به نظر برسد.

SUV معروف فراری که به ایران آمده را به شما تقدیم می کنیم / عکس

فضای داخلی طراحی و شکل جدیدی دارد، گویی کابین خودرو از قسمت مرکزی به دو قسمت تقسیم شده است. از صندلی های اسپرت در همه جای کابین خودرو حتی در عقب استفاده می شود.

اما قلب تپنده ماشین; موتور مورد استفاده در Purosangue یک موتور 6.5 لیتری V12 است که می تواند 725 اسب بخار قدرت و 715 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا صد این خودروی دو تنی حدود 3.3 ثانیه و حداکثر سرعت آن 310 کیلومتر بر ساعت است. یک گیربکس 8 سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. سیستم چهار چرخ محرک این خودرو همانند Lusso 4GTC است.

SUV معروف فراری که به ایران آمده را به شما تقدیم می کنیم / عکس

موتور خودرو به کابین نزدیک است و گیربکس آن در عقب قرار گرفته تا توزیع وزن متعادلی حاصل شود. فراری برای Purosangue از سیستم تعلیق فعال استفاده می کند که می تواند ارتفاع خودرو را به صورت واقعی اندازه گیری کند و به عنوان مثال در شروع پیچ ها ارتفاع خودرو را 10 میلی متر کاهش دهد.

قیمت پایه اعلام شده برای این خودرو حدود 400 هزار دلار (حدود 24 میلیارد تومان) است. چندی پیش این غول ایتالیایی با چند فراری دیگر به ایران آمد.

227322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *