اخبار اخبار تکنولوژی

مقایسه نیسان آبی با مرسدس‌بنز G کلاس! /عکس و فیلم

تبلیغات بنری


به گزارش -، مرسدس بنز G800 ادونچر اخیراً به عنوان خودروی موقت وارد ایران شده و اکنون عنوان انحصاری ترین خودروی موقت وارداتی به ایران را به خود اختصاص داده است. قیمت این خودرو بیش از 500 هزار دلار (حدود 30 میلیارد تومان) است.

به گفته دیجیاتو، پروژه Adventure XLP در واقع یک پیکاپ ممتاز بر اساس مرسدس-AMG G63 است. این پروژه برای اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 ارائه شد در مقایسه با کلاس G استاندارد، طول این پیکاپ هیجان انگیز 68.9 سانتی متر است. با تغییراتی که در سیستم تعلیق انجام شده، اکنون فاصله خودرو از زمین به 49 سانتی متر افزایش یافته است. علاوه بر این، چرخ های استاندارد با رینگ های 22 اینچی جایگزین شده اند. این رینگ های عظیم با لاستیک های همه جانبه احاطه شده اند.

زیر کاپوت AMG G63 موتور معروف 4 لیتری V8 biturbo قرار دارد. در حالت استاندارد، این موتور 577 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اما برابوس در پروژه جدید خود توانست قدرت این موتور را افزایش دهد 790 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور. Adventure XLP با تکیه بر این نیروگاه قدرتمند قادر است در 4.8 ثانیه از صفر به صد برسد. حداکثر سرعت آن به دلیل فاصله زیاد از سطح زمین و استفاده از تایرهای همه جانبه به 210 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

ویدیو از صفحه بامداد_ماشین ها

227323

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *