موتورسیکلت ۴ میلیاردی که شبیه به جنگنده‌ها است! /عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

موتورسیکلت ۴ میلیاردی که شبیه به جنگنده‌ها است! /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ جنگنده عجیب و غریب P51 Combat Fighter با ظاهری شبیه به جنگنده توجه ها را در خیابان به خود جلب می کند. این موتور از یک موتور V-Twin 132 سی سی هوا خنک با 145 اسب بخار قدرت استفاده می کند.

موتورسیکلت P51 از یک قاب آلومینیومی بیلت ساخته شده است که با اجزای فیبر کربن تکمیل شده است. این موتور همچنین از عناصر شفاف برای نمایش عملکردها و ویژگی های مهم استفاده می کند. به عنوان مثال، در یک مخزن سوخت، می توانید گاز چرخان در باک را ببینید. یک پوشش شیشه ای دیگر مخزن روغن و تسمه ها را نشان می دهد.

4 میلیارد موتورسیکلت شبیه جنگنده هستند! /تصویر

تمام خطوط اطراف چراغ جلو دارای چراغ LED داخلی هستند. در زیر آن چهار دیسک ترمز را خواهید دید که کوچک به نظر می رسند، اما مشکل اینجاست که با چهار دیسک، نیروی ترمزگیری مشابه یک روتور ترمز بزرگتر تولید می کنند. چرخ ها نیز از فیبر کربن ساخته شده اند.

4 میلیارد موتورسیکلت شبیه جنگنده هستند! /تصویر

چراغ جلو از نوع LED تطبیقی ​​است و در واقع با حرکت موتور به گوشه ها، نقطه کانونی خود را تغییر می دهد. زمانی که این موتور جدید بود، Combat Motors آن را 125000 دلار قیمت گذاری کرد. این موتور دست ساز در سایت Bring A Trailer به قیمت 81500 دلار (4 میلیارد و 890 میلیون تومان) فروخته شد.

منبع: کام

322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *