اخبار اخبار اقتصادی

میانبر خرید خانه در تهران / ارزان ترین آپارتمان های پایتخت را ببینید

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، پس از جهش های پی در پی در قیمت مسکن در یک دهه گذشته، خرید خانه ایده آل به آرزوی بسیاری از خانواده ها تبدیل شده است. اما همچنان علاوه بر اینکه جنبش ملی مسکن راه میانبری را برای خانه دار شدن مردم باز کرده است، می توانید آپارتمان های سیار را با امکانات کمتر و با قیمت های نسبتاً مناسب خریداری کنید.

همشهری نوشت: روی آوردن به خانه سازی یکی از سنت های دیرینه بازار مسکن ایران است و بر این اساس بزرگان به زوج های جوان توصیه می کنند زندگی را با خرید آپارتمان نقلی حتی در محله های کم ارتفاع و بعدها با پس انداز و وام آغاز کنند. برای تبدیل خانه سیار خود به خانه بهتری برنامه ریزی کنید.

بررسی های میدانی نشان می دهد که امکان خرید خانه های نقلی در محله های مختلف تهران با مبالغ کمتر از 2 میلیارد تومان وجود دارد و با توجه به رشد چشمگیر هزینه های اجاره و رهن، این گزینه می تواند برای بسیاری از خانواده های جوان به ویژه زوج های جوان جذاب باشد.

امکانات کمتر و قیمت شیرین تر
بخشی از افزایش قیمت آپارتمان ها به دلیل تغییراتی است که به ویژه در سال های اخیر به ساختمان های مسکونی اضافه شده است تا در قالب افزایش امکانات رفاهی را افزایش دهد. پارکینگ با افزایش مالکیت خودرو به ویژه در شهرهای بزرگ به یک نیاز اساسی تبدیل شده است.

در همین حال، کسانی که به دنبال سرمایه کافی برای خرید خانه هستند، می توانند با حذف پارکینگ، قدرت خرید خود را در بازار افزایش دهند. زوج های ساکن جولان نیز می توانند با پرش از آسانسور، آپارتمان های طبقه چهارم و بالاتر را با قیمتی جذاب به لیست خرید خود اضافه کنند.

خرید خانه در محله های معتبر
وقتی صحبت از مسکن ارزان می شود، بلافاصله نام مناطق جنوبی شهر ذکر می شود. اما نباید فراموش کرد که در این مناطق شهری جنوبی، محله‌های اصیلی وجود دارد که مقرون به صرفه هستند، ساختار جمعیتی منسجم و آشنا و محیطی قابل سکونت دارند.

یکی از بهترین سناریوها برای خرید مسکن در محله های قدیمی شهر، کسب اطلاعات از آشنایان ساکن در این مناطق است و می توانند بهترین محله ها، کوچه ها و حتی مشاوران املاک را به شما معرفی کنند. این واقعیت که هنوز هم بسیاری از ثروتمندان و افراد مرفه در زادگاه خود در محله‌های پایین شهر زندگی می‌کنند، گواه این است که اصالت این محله‌ها و جذابیت زندگی در آن‌ها می‌تواند گزینه‌ای ارزشمند در مقابل ظاهر جدید و مدرن این محله باشد. شهر جدید. محله های شهر ساخته شد.

استفاده از اهرم برای وام های بانکی
زوج خانه اولی اگر بخواهند خانه ای با آب و برق بخرند می توانند ۸۰۰ میلیون تومان وام مسکن و ۱۶۰ میلیون تومان در تهران وام بگیرند. با توجه به اینکه حدود 250 میلیون تومان بابت خرید اوراق و هزینه های دفتری از این تسهیلات کسر شد، قدرت خرید این زوج پس از اخذ وام رهنی حداقل 700 میلیون تومان افزایش می یابد.

در این صورت اگر امکان خرید مسکن سیار در مناطق ارزان شهر وجود داشته باشد، این زوج با ترکیب پس انداز، رهن خانه های اجاره ای و … در مبالغ کمتر از ۲ میلیارد تومان می توانند صاحب خانه شوند. البته این واحد مسکونی نسبت به مسکن ایده آل دارای کاستی هایی است اما می تواند گزینه قابل قبولی برای شروع زندگی باشد.

220

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *