کشاورز ناصر وهدات ، خواننده موسیقی گیلی ، به عکسهای گروه فرهنگ و هنرهای بارگیری در قسمت سوم جشنواره بین المللی تگ من امروز از مردم شگفت زده شدم. اگرچه فضایی در اطراف منطقه بزرگتر برای مخاطبان همه مکان ها نبود. من نگران نحوه بیرون رفتن بودم. منطقه تعالی دسترسی دشوار دارد و باید برای کفر و پارکینگ در نظر گرفته شود تا حذف نشود.
رینجر به این سؤال پاسخ داد که آیا موسیقی در جشنواره یا مکان است. وی توضیح داد: با عرض پوزش ، هنگام تسلط بر آقای راجلی ، موسیقی محلی پشتیبانی نمی کرد و این نیز نداشت. من هر سال در ورزشگاه وهدات حضور داشتم ، اما آنها به من گفتند که در سالن موسیقی انجام نمی شود.
وی گفت: “البته ، تقارن ضد سهام و آنچه برای پیچیده تر اتفاق افتاد”. من یک هفته دیگر را به یاد آوردم که در سالن وهدات به تأخیر افتاد که به مدت دو ماه به تأخیر افتاد. افرادی که برای کنسرت می آیند رقصنده نیستند ، بنابراین هیچ دلیلی برای مراقبت از آنها وجود ندارد. با این حال ، مردم از موسیقی مناطق خوشحال هستند. از دیدگاه من ، ما باید این احساسات را تحمل کنیم.
Vahdat در مورد چگونگی موسیقی مناطق در ایران بحث کرد: “حوزه های موسیقی موسیقی. اگر آن را نادیده نگیریم ، بسیاری از استعداد و هنرمندان در این زمینه دیده نمی شوند. اعضای گروه من که 1 یا 2 نفر هستند امیدوارند این موسیقی را انجام دهند. این نمایشگاه ها برای آنها و فعال تر. بنابراین ، هیئت تحویل یک راهنما باید یک ظاهر تلخ از گذشته را جایگزین کند.
وی گفت: “من بیش از 5 سال یک لباس بسته روی صحنه داشتم.” در حالی که برخی از خوانندگان قیمت متوسطی دارند ، لباس من تعداد زیادی از مواد نیست زیرا برای من مهم است. ما موسیقی منطقه را حفظ می کنیم و سعی می کنیم اصل و کلمه خود را حفظ کنیم. موسیقی مردم خانه های فرهنگی ما هستند. ما در ابزارها تغییر نکرده ایم. بر خلاف برخی از گروه ها ، که گیتار ، قاضی و غیره را معرفی کرده اند. ما همچنان از ابزارهای اصلی استفاده می کنیم.
اوشی گفت: “بسیاری از شنوندگان موسیقی من از 1 یا 2 سال سن دارند.” این نشان می دهد که موسیقی منطقه ای هنوز فرزندان جدیدی را به آن پرداخت نکرده است. با این حال ، اگر موسیقی منطقه ای از بین برود ، ساخت موسیقی یا مناطق غیرممکن است!
پیام کامل /