اخبار اخبار عمومی

نرخ تاکسی دربستی تهران به مهران اعلام شد

تبلیغات بنری


به گزارش پایگاه خبری «رابو»، ناوگان حمل‌ونقل عمومی «اتوبوس» به دلیل هزینه کم نسبت به سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی، یکی از وسایل حمل‌ونقل محبوب و مورد پسند عموم مردم است. البته در سال های اخیر یکی از دغدغه های مردم خرید بلیط اتوبوس در ایام پرتقاضا بوده است. شرایط به گونه ای است که اگر مسافران حداقل یک هفته قبل بلیط تهیه نکنند، امکان سفر و تهیه بلیط تقریبا غیرممکن خواهد بود.

مهر نوشت: در حال حاضر در ناوگان اتوبوسرانی عمومی کشور با کمبود جدی مواجه هستیم و از سوی دیگر با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی هستیم، تعداد زیادی زائر برای شرکت در آن حضور دارند. راهپیمایی اربعین و سفر به مرزهای دوردست، شروع به عزیمت به عراق می کنند و بر این اساس تقاضا برای استفاده از ناوگان اتوبوسرانی افزایش می یابد، ضمن اینکه عرضه و تقاضای بلیت در بازار متعادل نیست.

بی توجهی به توسعه حمل و نقل عمومی در حین استفاده از حمل و نقل زمینی یکی از مهم ترین گزینه های سفرهای اربعین در سال های گذشته بود. به طوری که به طور متوسط ​​35 درصد زائران با اتوبوس به عتبات عالیات می روند. متأسفانه از سال‌های اخیر مشکلات زیادی در ارتباط با در دسترس نبودن اتوبوس برای پروازهای اربعین و داخلی به‌ویژه در ایام پیک تقاضا به وجود آمده است.

با توجه به نبود بلیت حمل و نقل عمومی در ایام اربعین، تاکسی های شخصی برای جبران ناوگان عمومی وارد عرصه خدمات رسانی شدند اما در عین حال با یک بررسی ساده با قیمت نجومی این تاکسی ها به صورت آنلاین مواجه می شویم. به عنوان مثال قیمت در تهران تا مرز ایلام با خودروهای خارجی به 12 میلیون تومان می رسد.

این در حالی است که اگر متقاضیان خودروی ایرانی را برای تردد به مرز ایلام از تهران انتخاب کنند، قیمت آن 6 میلیون و 400 هزار تومان است.

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *