اخبار اخبار عمومی

نشت مواد سمی در یک خوابگاه دانشجویی خبرساز شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت رابو، در پی انتشار بوی متعفن ناشی از انتشار مواد سمی در اسکان دانش آموزان، آتش نشانان به 15 نفر کمک های اولیه کردند.

ایسنا در خبری نوشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد ساعت 21:30 شب گذشته یک مورد نشت ماده سمی و بوی متعفن به سامانه 125 اعلام شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی در ایستگاه 40. و به 18 نفر اعلام و به خودرویی که ماسک‌های تنفسی را حمل می‌کند و تیم مواد خطرناک ایستگاه 1 که تیم رسیدگی به حوادث شیمیایی است به محل حادثه واقع در خیابان زرتشت غربی اطلاع داده شد.

با حضور آتش نشانان در محل، مشخص شد که این حادثه در یک ساختمان چهار طبقه که به عنوان اسکان دانش آموزی استفاده می شد، رخ داده و بوی متعفن ناشی از مواد سمی در همان لحظات اولیه، 15 نفر از محصوران را فراگرفته است مردم از ساختمان خارج شدند.

زمانی که دانش آموزان از ساختمان خارج شدند، مشخص شد که برخی از افراد نجات یافته دچار مسمومیت جزئی شده اند که نیروهای آتش نشانی آنها را برای معاینه پزشکی در اختیار امدادگران حاضر در محل قرار دادند. خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از دانش آموزان آسیب جدی وارد نشد.

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به ماموریت خود پایان دادند.

47236

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *