نصرالله: اگر دشمن جنگ تحمیل کند، باید در زمین، هوا و دریا منتظر ما باشد
اخبار اخبار جهان

نصرالله: اگر دشمن جنگ تحمیل کند، باید در زمین، هوا و دریا منتظر ما باشد

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران آنلاین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز چهارشنبه در مراسم یادبود شهید «طالب سمیع عبدالله» متخلص به حاج ابوطالب سخنرانی کرد. یکی از رهبران مقاومت لبنان در مسجد الشهدا. مجتمع امام مجتبی در حومه جنوبی بیروت.

روز چهارشنبه هفته گذشته حزب الله لبنان از شهادت حاج ابوطالب در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک جویا در جنوب لبنان خبر داد.

دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود شهادت شهدای محور مقاومت امروز و هفته های گذشته را تبریک و تسلیت گفت و از خداوند متعال علو درجات را برای این شهدا مسالت کرد.

حزب الله لبنان از شهادت چهار تن از رزمندگان خود در راه بیت المقدس خبر داد.

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان

شهادت خطرناک ترین چیزی است که دشمن با آن روبروست

سید حسن نصرالله در سخنانی گفت: شهادت در فهم اسلامی عزت خداوند، پیروزی بزرگ و پیروزی قاطع برای هرکس است.

وی با اشاره به اینکه “شهادت نه شکست است و نه مرگ” گفت: این نقطه قوت در جبهه های مقاومت است و خطرناک ترین مسئله پیش روی دشمن است. این است که هر رزمنده ای که در این میدان ها می جنگد، حامل این فرهنگ و اندیشه و ایمان است.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: صبر در برابر مصیبت ها کار بزرگی است و این چیزی است که از خانواده شهدا می بینیم که مطمئن هستند شهیدشان به زندگی ابدی رفته است. فضای مقاومت سرشار از این فرهنگ و ایمان و صبر است و به همین دلیل است که رزمندگان مقاومت ضعیف نمی شوند.

استاد مقاومت خاطرنشان کرد: شهید حاج ابوطالب در سن 15 سالگی به صفوف مقاومت پیوست. او یکی از نیروهای حزب الله بود که از مردم بوسنی و هرزگوین دفاع کرد و سال ها در آنجا ماند.

نصرالله: اسرائیل خسارات وارده از جبهه عراق را به رسمیت نمی شناسد

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان

شهید ابوطالب اهل میدان بود

دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص وضعیت اخلاقی شهید حاج ابوطالب گفت: او به دینداری، ایمان، اخلاق، اخلاق نیکو و تواضع معروف بود و به زندگی اخروی خود بسیار می اندیشید شادی از زندگی او چهره ای که در دلش غمگین بود، برای آخرتش و به خاطر خانواده، مردم و مقاومت، یار و یاور او بودند. شهید حاج ابوطالب به مدیریت خوب، کارآمدی بالا، تلفیق علم، کار، تجربه و تخصص و روحیه بلندش حتی در مواقع سخت به چشم حقارت می نگریست و در مقابل آنها تسلیم نمی شد.

وی افزود: شهید ابوطالب به راستی تا زمان شهادتش مرد میدان و خط مقدم بود و در هر کجا که بود قلبت را پر از اطمینان و یقین می کرد زیرا می دانستی کوهی مستحکم داری که می توانی به آن تکیه کنی. اعتراف او و شجاعت و پیروزی که با آن دست او کار می کند، به من اعتماد کنید.

سید نصرالله گفت: از دست دادن رهبر شهید ابوطالب بسیار سنگین است، اما همین برای ما کافی است که آنها به شهادت رسیدند و رهبران و مجاهدانی را پشت سر گذاشتند تا پس از او راه را ادامه دهند. نصر همان یگانی بود که شهید فرماندهی آن را بر عهده داشت.

آقای مقاومت تاکید کرد که حاج ابوطالب اولین فرمانده میدانی بود که برای حمایت از غزه و مقاومت دلاور تا زمان شهادت جبهه گشود.

نصرالله: اسرائیل خسارات وارده از جبهه عراق را به رسمیت نمی شناسد

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان

دشمن تلفات خود را در جبهه شمالی اعتراف نمی کند

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: جبهه حمایت از لبنان نقش مهمی در آسیب رساندن به دشمن داشت و همچنان آسیب های جسمی، مادی، معنوی و معنوی به دشمن وارد می کند و یکی از بارزترین شواهد مؤثر و موفقیت آن است. فریادها، ناله ها و تهدیدهایی که دشمن می شنود.

وی گفت: دشمن از حمله مقاومت به جلیل بیم دارد و در صورت تحمیل جنگ به لبنان این احتمال وجود دارد. رژیم صهیونیستی به خسارات خود در جبهه شمالی اعتراف نمی کند، اما نمی تواند حضور هزاران آواره را کتمان کند. تصویر بازدارندگی دشمن در حال فروپاشی است و ارتش شکست خورده و متلاشی به نظر می رسد.

سید حسن نصرالله افزود: مقاومت لبنان باعث اختلال در کشاورزی، صنعت و گردشگری در شمال فلسطین اشغالی شد. فشار شدید مقاومت لبنان در کنار دیگر جبهه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، مذاکرات آتش‌بس را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نصرالله: اسرائیل خسارات وارده از جبهه عراق را به رسمیت نمی شناسد

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان

اگر جبهه دیگری وجود نداشت، شرایط برای شکست حماس فراهم بود

سید نصرالله فاش کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی، یک دستگاه رسانه ای وجود داشته که مأموریت آن به حداقل رساندن جبهه ها و رویدادهای پشتیبانی در نوار غزه است. اما بر اساس اعتراف سران ارشد رژیم صهیونیستی، اگر این جبهه ها نبودند، شرایط برای شکست حماس فراهم می شد، بخشی از جنگ رسانه ای و روانی دشمن، عدم اعتراف به خسارات آن در حالی است که نظامیان رسانه ها عملیات را منتشر می کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: دشمن صهیونیستی از جنگ در جبهه شمالی هراس دارد و این موضوع تاثیر زیادی بر جنگ غزه دارد و رژیم صهیونیستی را مجبور به حفظ مهمات می کند.

سید حسن نصرالله همچنین با اشاره به حمایت جبهه یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین و حملات جنبش انصارالله یمن به کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی، گفت: دو ناوگان مهم جهان (آمریکا و انگلیس) به شدت در برابر حملات انصارالله به کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کردند، شکست خورد.

وی افزود: ناوگان آمریکایی که برای جلوگیری از حملات انصارالله به یمن به دریای سرخ و عرب آمده بود، با وجود همه امکاناتی که در اختیار داشت، نتوانست از کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی محافظت کند. شکست جدی برای یمن». مهم ترین ناوگان دریایی جهان از آنجایی که رژیم صهیونیستی قادر به جنگیدن در این جبهه ها نیست، مبارزه با جبهه مقاومت یمن به آمریکا و انگلیس واگذار شد.

نصرالله: اسرائیل خسارات وارده از جبهه عراق را به رسمیت نمی شناسد

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان

اسرائیل با یک پیروزی دروغین درهم شکسته شده است

سید حسن نصرالله خطاب به جبهه مقاومت عراق تاکید کرد: مقاومت عراق پدافند هوایی رژیم صهیونیستی را به شدت تضعیف کرده است، اما اسرائیل خسارات وارده به این جبهه را نمی پذیرد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: یکی از دستاوردهای جبهه لبنان برای حمایت از مقاومت فلسطین این است که چهره ارتش رژیم صهیونیستی فرو ریخته و اعتبار خود را از دست داده است.

آقای مقم تاکید کرد: «جبهه مقاومت لبنان و دیگر جبهه‌ها به‌شدت پای میز مذاکره حضور دارند و از این طریق به نتایج مشخصی می‌رسند».

وی با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت در غزه و رفح، تاکید کرد: دشمن صهیونیستی فکر می‌کند با انهدام چهار گردان در رفح به پیروزی مطلق می‌رسد، اما این فریب است نه پیروزی. ” «اسرائیل پس از یک پیروزی دروغین درهم شکسته شده است، اما در واقع هیچ پیروزی برای مردمش وجود ندارد.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: ما با واقعیت بسیار مهمی مواجه هستیم که غزه و کرانه باختری ایجاد کرده اند و اسراییل متحمل آسیب های زیادی شده است. اسراییل متحمل خسارات راهبردی و انسانی زیادی شده است و به هیچ وجه نمی تواند آن را پنهان کند. بر اساس آمارهای رسمی تنها 8636 صهیونیست به شدت مجروح شدند و تعداد کشته ها و مجروحان اسرائیل با این محاسبه قابل محاسبه است.

نصرالله: هواپیمای مرزی اطلاعات زیادی با خود حمل می کرد

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان

آنچه از پهپاد تحت پوشش منتشر شد تنها بخش کوچکی از اطلاعات بود

سید حسن نصرالله با اشاره به حملات مقاومت لبنان به پایگاه های رژیم صهیونیستی که علاوه بر خسارات مادی موجب خسارات جانی در صفوف ارتش این رژیم شد، گفت: به دلیل این حملات مقاومت، دشمن مجبور شد پایگاه های خود را تخلیه کند و در پشت کوه ها پایگاه جدیدی بسازد، اما هواپیماهای مقاومت را به حساب نیاورد و به لطف خدا آوردند اطلاعات زیادی دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان تایید کرد که حزب الله همه اطلاعاتی را که به دست آورده منتشر نکرده و نخواهد کرد و آنچه دیروز از اطلاعات به دست آمده توسط پهپاد هوپو منتشر شد تنها بخش کوچکی از اطلاعات است زیرا این پهپاد ساعت ها پرواز کرد. در آسمان فلسطین اشغالی و حاوی تصاویر زیادی برای شهر حیفا است.

وی با بیان اینکه مقاومت بر اساس بینش و اطلاعاتی که به دست آورده است می جنگد، گفت: مقاومت لبنان تاکنون تنها با بخشی از سلاح های خود جنگیده است و اکنون سلاح های مدرنی دارد که در میدان رونمایی می شود. مقاومت تسلیحات خود را مدرن کرده و از سلاح های جدید در این نبرد استفاده کرده است و پهپادهای زیادی به دلیل ساخت آنها در اختیار دارد.

نصرالله: اگر دشمن جنگ تحمیل کرد، باید در زمین، هوا و دریا منتظر ما باشد.

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان

ما خود را برای بدترین روزها آماده کرده ایم

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: هشدارها و تهدیدهای دشمن، میانجی ها و رسانه ها در خصوص جنگ ما را نمی ترساند و نباید ما را بترساند. دشمن به خوبی می‌داند که ما خود را برای بدترین روزها آماده کرده‌ایم و می‌داند چه چیزی در انتظار اوست، نیروی بازدارندگی در طول 9 ماه جنگ ایجاد شده است. ما بانک کاملی از اهداف داریم و توانایی رسیدن به این اهداف را داریم که در این صورت می تواند پایه های اسرائیل را متزلزل کند.

وی افزود: دشمن هم می داند در مدیترانه چه چیزی در انتظارش است بنابراین باید در زمین، هوا و دریا منتظر ما باشد. اگر می خواست جنگ را تحمیل کند، مقاومت بدون مرز و قانون و سقف می جنگید.

استاد مقاومت در هشدار خود به قبرس گفت: باز کردن فرودگاه‌ها و پایگاه‌ها به روی دشمن برای هدف قرار دادن لبنان، به منزله تبدیل قبرس به بخشی از جنگ است.

سید حسن نصرالله در پایان تاکید کرد: این بزرگترین نبردی است که ملت از سال 1948 تاکنون انجام داده است و افق روشنی دارد و چهره منطقه را تغییر داده و آینده آن را رقم خواهد زد. ما بر استحکام موضع خود و آمادگی خود برای ادامه این موضع تاریخی، انسانی و اخلاقی تا پیروزی تاکید می کنیم.

310310

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *