اخبار اخبار عمومی

نقشه شیطانی زن جوان برای مردان هوسران

تبلیغات بنری


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رابو، زن جوانی که به خانه مردان می رفت و وسایل آنها را سرقت می کرد در دام پیگیری اموال گمشده افتاد و راز کنایه مردانه را فاش کرد.

خراسان نوشت: حدود یک هفته پیش مرد جوانی از سرقت منزلش خبر داد و به مأموران کلانتری رسالت مشهد گفت: شبی که اعضای خانواده ام در خانه نبودند و من سر کار بودم، سارقان با نفوذ به خانه ام، به خانه ام رفتند. تلفن همراه آنها و سرقت تلویزیون. با تشکیل پرونده سرقت در کلانتری، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان مظنون ادامه داشت تا اینکه سحرگاه سه شنبه گذشته مرد جوان مفقود شده با پلیس تماس گرفت و مدعی شد سارق اموالش را شناسایی کرده است. او زنی است در خیابان نزدیک بزرگراه شهید میرزایی.

پس از دریافت این خبر بلافاصله گروه گشت نامحسوس به دستور سرهنگ مجتبی حسین زاده (رئیس کلانتری رسالت) راهی محل شدند و زن 32 ساله را به کلانتری منتقل کردند اما این زن که ادعا می کرد مواد مخدر مصنوعی است. (شیشه) اعتیاد دارد در حضور مال گمشده سماج دستکاری در اموال مردان حسنی را فاش کرد.

متهم گفت: آن شب شاکی مرا برای گرفتن عقد موقت به خانه اش برد. من همچنین برای تامین هزینه های اعتیادم به پول بیشتری نیاز داشتم، زیرا قبلاً قرص های خواب آور را در کیفم گذاشته بودم، آنها را در نوشیدنی مالبهاتی ریخته بودم و وقتی او به خواب عمیقی فرو رفت، تلفن و تلویزیون خانه اش را دزدیدم و به خانه رفتم. بیمارستان به چینران رفتم اما حدود یک هفته بعد از این ماجرا هنگام بازگشت از منزل یکی از قربانیانم دستگیر شدم.

وی ضمن نشان دادن مقداری وجه نقد به پلیس افزود: این مبالغ را نیز از منزل آخرین مقتول که قرار بود با من عقد موقت کند سرقت کردم. به او قرص خواب دادم و پولش را دزدیدم.

با اعترافات این زن معتاد، تحقیقات تخصصی ماموران اداره بازپرسی کلانتری الرسالت برای شناسایی مالباختگان مال باخته که طعمه این زن جوان شده بودند، آغاز شد زیرا در تحقیقات اولیه پلیسی مشخص شد که هوس باز مردانی که عاشق او شده بودند به احتمال زیاد از ترس رسوایی به ایستگاه ها شکایت کرده بودند.

مالپخیتی سماج که پس از یک هفته پیگیری توانسته بود زن شیشه ای را در محل تجمع معتادان متجاهر در میانه بزرگراه شناسایی کند، واقعیت این سرقت را بیان کرد و به این ترتیب تحقیقات پلیسی وارد مرحله جدیدی شد.

47236

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *