اخبار اخبار عمومی

نماینده بانوان ستاد انتخاباتی سعید جلیلی: ۲۰ میلیون نفر در غرب پدرشان را نمی‌شناسند/ پزشکیان بیاید تا سال ۱۴۰۷ در ایران دیگر حجاب نداریم

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، اگر پزشکان رئیس جمهور شوند، در سال 1407 در ایران حجاب و دین نخواهد بود. دکتر فرشتی روح افزا، استاد دانشگاه تهران، فعال حوزه زنان و از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در گفتگو با تابناک این جمله را بیان کرد.

تابناک در یکی از این خبرها نوشت: یک روحیه باانگیزه معتقد است که طرح موضوع گشت ارشاد برای انحراف افکار عمومی است چرا که در دوره های گذشته کاستی های زیادی در حوزه زنان وجود داشت.

این فعال زنان می گوید در دوران شهید رئیسی با وجود مسائل مربوط به فتنه زنان در زندگی آزادی، پلیس ارشاد فعال نبود.

روح افزا با بیان اینکه زنان ایرانی آبرو و فروتنی خود را نمی فروشند، می افزاید: جای تعجب است که علیرغم افزایش تعداد زنان واجد شرایط در ایران، چرا اصلاحات بر روی یک گروه خاص متمرکز به موضوع تناوب مربیگری است!

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران معتقد است که گشت ارشاد یک بازی سیاسی است و به همین دلیل غرب سال گذشته از آن برای تصاحب جان زنان سوء استفاده کرد.

روح افزا معتقد است با موفقیت پزشکان در انتخابات آینده دین از بین خواهد رفت.

وی ادامه می دهد: در حکومت پزشکی مردان در ظاهر نهج البلاغه می خوانند و زنان در ظاهر محجبه هستند اما در باطن کاملاً با فرهنگ غربی آمیخته شده اند.

این فعال زنان می افزاید: پزشکان با تصدی ریاست جمهوری نه تنها حجاب، بلکه کل دین را در معرض خطر جدی قرار می دهند.

وی به آمار روابط غیرقانونی زن و مرد در غرب اشاره می کند و می گوید: فرهنگ از نظر خانواده و روابط زن و مرد ضعیف شده است و 20 میلیون نفر در غرب پدران خود را نمی شناسند! ”

روحافزا پیش بینی می کند که اگر پزشکان 4 سال در قدرت بمانند، وضعیت خانواده ها و روابط نامشروع مانند غرب خواهد بود.

این فعال فمینیست در پایان مدعی شد که جنبش نزدیک به مسعود پزشکیان در برخی موارد به دنبال عادی سازی همجنس گرایی است.

233217

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *