اخبار اخبار فرهنگی

نوید محمدزاده، محسن تنابده و رامبد جوان با یک کمدی می‌آیند

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، این ششمین تجربه کارگردانی رامبد جوان پس از فیلم «قانون مورفی» است. داستان فیلم در زمانی می گذرد که در دهه 60 موشک هایی به تهران می بارید و مشکلاتی را در خانواده ایجاد می کرد.

به گزارش ایسنا، محسن تنابندی، نوید محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجیبور و… از بازیگران این فیلم هستند.

«زودباز» اولین همکاری محمدزاده، تنبنده و رامبد جوان در مقام کارگردان در یک فیلم کمدی است.

زودپز اولین تجربه حضور نوید محمدزاد در یک فیلم کمدی با داستانی نوستالژیک است. محمدزاده پیش از این در فیلم های «عصبانی نیستم»، «ابد و یک روز»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «متری ششوانیم»، «ذهن های کوچک زنگ زده»، «پوست سرخ» و در تلویزیون حضور داشته است. او در سریال های «قورباغه» و «بازیگر» بازی کرد.

این بازیگر دو بار متوالی برای بازی در فیلم‌های «ابد و یک روز» در سال ۱۳۹۳ و «بدون تاریخ، بدون امضا» در سال ۱۳۹۴ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

او در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز (بخش افق) برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» شد. جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره شب های تالین برای فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» در سال 2017 و همچنین جایزه ویژه بهترین بازیگر مرد در یازدهمین دوره جوایز فیلم آسیا پاسیفیک برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در میان لیست طولانی فیلم های جدی و تکان دهنده. نقش های این بازیگر او بازیگر است

محسن تنابنده قبل از حضور در سریال طنز پایتخت معروف به النقی در سه زمینه کارگردانی، نویسندگی و بازیگری نیز فعالیت داشت و در سال 1382 برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. ضمیمه مرد از جشنواره فیلم فجر. پس از آن برای بازی در فیلم «هفت دقیقه تا پاییز» در سال 1387 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. تنابنده برای بازی در فیلم نادرا در سال 1388 شایسته دریافت لوح افتخار بود و همچنین در سال 1393 برای فیلم فای برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد و در فیلم قهرمان نیز حضور داشت. در سال 1400 توسط اصغر فرهادی کارگردانی شد و در سال 1401 برای بازی در فیلم “جنگ جهانی سوم” ساخته کارگردان هومان سِر برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش چشم انداز جشنواره فیلم ونیز شد. یکی از سریال های جدی که از این بازیگر پخش شد سریال «رهایم کن» بود که هم اکنون لحظات طنز و کمدی را برای دوستداران سینما در زودپز رقم خواهد زد. تنابنده علاوه بر ایفای نقش در این فیلم، کتاب خود را نیز بالا می برد.

سایر عوامل زودپز عبارتند از: تهیه کننده: منصور سهراب پور، کارگردان: رامبد جوان

بازیگران: محسن تنابنده، نوید محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاج پور، میسا مولوی و…

بازیگر جوان: سینا مسعودی و…

ناظر نویسنده: محسن تنبنده، نویسنده: مهدی نادری، بازنویسی نهایی فیلمنامه: ابوالفضل کاهانی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی، تدوین: حسن ایوبی، آهنگساز: امیر توسلی، صداگذاری و آهنگسازی: علی رضا علویان، سرپرست کارگردانی. و گروه برنامه ریزی: نگر جنیدی، طراح صحنه: امین عشیری، طراح گریم: آرزو حلاجی، طراح صحنه و لباس: سارا سامی، صدابردار: مهران ملکوتی، مدیر تولید: محسن الصرفی، دستیار اول کارگردان: دانیال غفارزاده، صحنه منشی: سهیلا کشفی. ، جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، مدیر خرید: رسول حاتمی، تصویربردار: محمد معین باقری، مشاور رسانه ای و تبلیغاتی: منوفلحی و فیلم پشت صحنه: کوروش خامش نژاد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *