اخبار اخبار جهان

نگرانی ترامپ و تیمش از هریس/ اتفاقی که به ضرر رئیس جمهور سابق تمام می‌شود

تبلیغات بنری


در یک گزارش آنلاین آمده است که چندین منبع آگاه به یک مجله آمریکایی گفته اند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و مشاورانش از تصمیم جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای کناره گیری از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024 ناراضی هستند.

مجله پیپل گزارش داد: در هفته های اخیر، پس از عملکرد بایدن در اولین مناظره انتخاباتی، که شک و تردید رای دهندگان را در مورد وضعیت شناختی او تشدید کرد و حتی از اعضای ارشد حزب خود خواستار شد که او را با یک نامزد جدید جایگزین کنند، کمپین ترامپ شروع به کار کرد. یک روح دوگانه

به گزارش خبرگزاری دانشجو، در پی ترور نافرجام وی در پنسیلوانیا در جریان تیراندازی، حزب جمهوری خواه توانست قبل از نشست کنوانسیون ملی جمهوری خواهان برای اعلام رسمی نامزدی خود که هفته گذشته در میلواکی برگزار شد، جبهه ای متحد تشکیل دهد.

اما اکنون، کمپین ترامپ و حزب جمهوری خواه به طور کلی با چالش تنظیم استراتژی خود برای تناسب با یک نامزد جدید روبرو هستند.

یک منبع آشنا با فلوریدا در مورد معرفی یک نامزد جدید دموکرات به PEOPLE گفت: «این باعث کاهش هیجان و از دست دادن تمرکز بر ترامپ خواهد شد. او برای مدتی در کانون توجه قرار نخواهد گرفت.

اعلام کناره گیری بایدن از رقابت های انتخاباتی و تایید معاون اول او، کامالا هریس 59 ساله، به عنوان جانشین وی به این معنی است که ترامپ 78 ساله اکنون با نامزدی نزدیک به 20 سال کوچکتر از او روبرو است.

یکی دیگر از منابع فلوریدا گفت که او می گوید می تواند به راحتی کامالا هریس را شکست دهد، اما در درون نگران جوانی او است. مطمئناً، او ممکن است نامزد دموکرات ها نباشد، اما اگر او باشد، مهارت های سیاسی و حقوقی هریس و درک عمیق او از مسائل پیش روی ملت آمریکا را می شناسد.

دیو آرونبرگ، دادستان ایالت پالم بیچ و سناتور سابق ایالت فلوریدا، به مجله People گفت: «روشن بود که کمپین ترامپ فکر می کرد که می تواند رئیس جمهور بایدن را شکست دهد. اما آنها در مورد شانس خود در برابر هریس مطمئن نیستند.

وی افزود: به همین دلیل به حزب دمکرات برای بررسی گزینه های احتمالی حمله می کنند و حتی تهدید می کنند که برای جلوگیری از تغییر شکایت خواهند کرد. این گویای همه چیز است.

منابع سیاسی اظهارنظر ترامپ مبنی بر اینکه “شکست دادن هریس آسان تر از شکست دادن بایدن خواهد بود” را به یکی از مهارت های معروف ترامپ مرتبط دانستند: نمایش نمایی.

یک منبع به مجله People گفت که ترامپ و متحدانش نگران هستند، اما ترامپ می داند چگونه اعتماد به نفس کاذب را القا کند.

وی افزود: رئیس جمهور سابق آمریکا با یک حزب دموکرات آشفته احساس اطمینان بیشتری می کرد. روی این حساب می کرد.

این منبع آگاه همچنین گفت که “حملات ترامپ به هریس به احتمال زیاد مانند حملات قبلی او به بایدن خواهد بود. او ممکن است هریس را نسخه ای از بایدن خطاب کند و از قبل سخنان تندی در مورد هریس در آستین خود دارد.”

این منابع گفتند که هریس به قلدری ترامپ با فرض برنده شدن نامزد دموکرات ها ادامه خواهد داد.

یک منبع سیاسی نیز در این باره گفت: او (ترامپ) واقعاً می خواست با بایدن رقابت کند، زیرا او را حریفی آسان برای شکست در ماه نوامبر می دانست. او به همان روش فکر می کند، اما می داند که اکنون همه چیز متفاوت است.

به گفته منابع آگاه، سن و انرژی هریس ممکن است تیم ترامپ را نگران کند و “او در تلاش است تا بداند چگونه با یک زن باهوش روبروی خود رفتار کند یا با او برخورد کند.”

311311

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *