نیروهای تازه‌نفس ناوگان اتوبوس کشور!/ عکس
اخبار اخبار اقتصادی

نیروهای تازه‌نفس ناوگان اتوبوس کشور!/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو و بر اساس گزارش گجت نیوز یا با توجه به اهمیت فراوان اتوبوس های درون شهری در ناوگان حمل و نقل کشورمان و عدم تمایل بخش بزرگی از این ناوگان، اتوبوس های مدرن با امنیت بالا و برندهای معتبر وارد کشور شده است. در این زمینه می توان به یک پیشرفت بزرگ توجه کرد. به این ترتیب شرکت سروش موتور تصمیم گرفت در راستای نوسازی حمل و نقل درون شهری اقدام به واردات اتوبوس های کیا گرین برد در سطح وسیع کند. این محصول اولین اتوبوس وارداتی از کیاموتورز برای بازار کشورمان است که به تازگی مجوز شماره گذاری را کسب کرده است.

معرفی اتوبوس بین شهری کیا گرنبرد

این اتوبوس یکی از گروه خودروهای جنرال جدید و پیشرفته کیا محسوب می شود که در سال 2021 به بازار عرضه شد. از جمله مهم ترین ویژگی های کیا گرنبرد می توان به صندلی های راحت و راحت، سیستم تهویه مطبوع قدرتمند، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته اشاره کرد. سیستم، کابین داخلی جادار و دکوراسیون زیبا. همه این ویژگی ها با استانداردها و قدرت مناسب، باید همیشه از جان تعداد زیادی از مسافران پشتیبانی و محافظت کند.

اتوبوس کیا گرنبرد با طول 11650 میلی متر، عرض 6640 میلی متر و ارتفاع 6150 میلی متر تولید می شود که نسبت به سایر اتوبوس های مسافربری ایران ابعادی مشابه دارد.

اختیارات جدید ناوگان اتوبوسرانی کشور!

مشخصات و ویژگی های فنی کیا گرنبرد

در قسمت فنی این اتوبوس از موتور 12.7 لیتری توربو دیزل با قدرت 434 اسب بخار و گشتاور 2100 نیوتن متر بهره می برد. تمام این نیرو توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ZF به چرخ ها منتقل می شود.

گزینه های این اتوبوس شامل نمایشگر چند رسانه ای روی کنسول راننده، دوربین عقب، حسگر نقطه کور، سنسور پارک جلو، کامپیوتر سفر، سیستم ورود بدون کلید با استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع مجزا برای مسافران، راحت صندلی برای مسافران و روشنایی مشخص از کابین و سقف.

از دیگر ویژگی هایی که کیا گرن نژاد دارد می توان به تغییر ارتفاع خودکار اتوبوس در هنگام ورود و خروج مسافران اشاره کرد تا این فرآیند با سهولت بیشتری برای افراد انجام شود. هنگام ورود و خروج مسافران از اتوبوس، ارتفاع آن 20 میلی متر (2 سانتی متر) کاهش می یابد تا ارتفاع پدال برای سوار و پیاده شدن راحت تر باشد.

اختیارات جدید ناوگان اتوبوسرانی کشور!

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *