اخبار اخبار ورزشی

هادی طباطبایی:حضور دلال‌ها کنار استقلال کار را سخت کرده

تبلیغات بنری


ایمان گدرزی; با تعلیق دو هفته ای مسابقات لیگ برتر و حضور تیم ملی در ویوادی، استقلال همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد. پس از جدایی نکونام، این فصل خارج از فصل بهترین فرصت برای کاپیتان های آبی پوشان بود تا سرمربی بعدی این تیم را معرفی کنند، اما به این ترتیب استقلال همچنان باید با سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت این تیم ادامه دهد. تا تکلیف تیم مشخص شود. به گفته پیشکسوت استقلال، رسانه ای شدن اسامی گزینه های استقلال دلیل به نتیجه نرسیدن توافق بین این باشگاه و سرمربی تیم استقلال بوده است. مدیران و معتقد است که اگر با احتیاط بیشتری عمل می کردند، وضعیت فعلی آبی پوشان اینگونه نبود.

* وقتی پل لوگان تا آنجا پیش رفت که با استقلال قرارداد امضا کرد، توسط ایمیل های آسیب زا و تهدیدآمیز کشته شد. آیا در چین بهتر نیست مدیران استقلال با احتیاط بیشتری عمل کنند و نام این مربی را تا زمانی که مشخص نشده است به میان نمی آورند؟
دقیقاً یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات مدیریت تیم، انتشار نام این مربی در رسانه‌ها بود. سرمربی این تیم تاکنون مشخص شده است. این بی تدبیری و دلالان حاضر در این مسیر شرایط را برای استقلال سخت کرد. امیدواریم هر چه زودتر نیمکت این تیم از بلاتکلیفی خارج شود و خیال هواداران راحت شود.

* با توجه به سختی جذب مربی خارجی در مقطع فعلی، حضور فرهاد مجیدی کمکی به استقلال می کند؟
این هم موضوعی است که مدیران استقلال باید آن را تحمل کنند زیرا آنها مسئول وضعیت فعلی تیمشان هستند. نمی دانیم در ذهن آنها چه می گذرد اما خود فرهاد در مصاحبه ای گفته که قصد بازگشت به تیم را ندارد و از طرفی فکر می کنم استقلالی ها مربی خارجی می خواهند.

*سهراب بختیارزاده اکنون روی نیمکت تیم است، نظرت در مورد بازی با هواداران چیست؟
در واقع نمی توان گفت در دیدار استقلال و هوادار شاهد اتفاق خاصی بودیم. در واقع بازی عادی پیش رفت و اتفاقی که قرار بود بیفتد رخ داد اما در مجموع آبی ها می توانستند بهتر عمل کنند.
منظورم این است که تغییرات آنطور که باید اتفاق نیفتاد، درست است؟ منظور ما این است که بعد از رفتن نکونام خیلی ها به تغییر سبک بازی و … امیدوار بودند.
نه چیز خاصی دیده نشد طبیعتاً باید گفت که شرایط و تغییراتی که در نظر دارید باید در هفته های آینده مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

* نظرتان درباره اجرای سید حسین حسینی چیست؟ بالاخره شما خودتان سال ها دروازه بان استقلال و البته تیم ملی هستید.
حسینی دروازه بان بسیار خوبی است و در این سال ها کمک زیادی به تیم کرده است اما باید بگویم این اشتباهات برای هیچ بازیکنی نمی تواند اتفاق بیفتد و فکر می کنم فشار روی آنها بسیار زیاد است.

*دلیل این ابهام چیست؟
عدم مدیریت باشگاه با توجه به اتفاقاتی که از ابتدای فصل در استقلال افتاده است، دلیل آن را متوجه خواهید شد.

*یکی از انتقاداتی که به لیست امیرقلی نویی می شود، نبود بازیکن آماده ای مانند رامین رضاییان است؟
همانطور که خودت گفتی علت قلعه باید جوانی باشد. با این حال، نمی توان تنها به مرحله فعلی نگاه کرد. شاید بازیکن الان بتواند خوب بازی کند اما به دلیل سنش تا مدتی نمی تواند فوتبال خوبی ارائه کند که بهترین راه برای جایگزینی بازیکنان جوان است.

نظرت در مورد مسابقات تیم ملی چیست؟
خب بازی با ازبکستان تقریبا مساوی بود، البته شانس تیم ملی بیشتر از ازبکستان بود. فکر می‌کنم بازی بیشتر فیزیکی بود تا تاکتیکی. قطر هم همه بازی را تماشا کردند، ما بهترین تیم زمین بودیم و نتیجه ای را که باید می گرفتیم. ما باید در نظر بگیریم که ما ایران هستیم و تیم های دیگر باید از بازی با ما بترسند که تیم ملی نتایج خوبی کسب کند و مردم را خوشحال کند نباید اجازه دهیم فاصله فوتبال بین آنها بیشتر شود. امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی ایران بیفتد.

257251

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *