هجوم کاربران به جایگزین همستر کامبت / گلکسی فاکس چیست؟
اخبار اخبار تکنولوژی

هجوم کاربران به جایگزین همستر کامبت / گلکسی فاکس چیست؟

تبلیغات بنری


به گزارش -، بازی معروف «همستر کامبت» در تاریخ 24 تیرماه با اختلالات جدی مواجه شد که باعث ترس کاربران شد. اما مشخص شد که این قطعی موقت ناشی از به‌روزرسانی Hamster Combat بوده است. با این حال، قطع موقت آن منجر به ظهور بازی جدیدی به نام گلکسی فاکس شد.

پلتفرم های بازی یکی از جنبه های اساسی توسعه فناوری بلاک چین هستند. آینده متعلق به توسعه دهندگانی است که توانایی ایجاد یک بازی سرگرم کننده را دارند و کاربران را به بخشی از یک جامعه معنادار تبدیل می کنند.

گلکسی فاکس دقیقاً همین رویکرد را در پیش گرفته است. به نظر می رسد این بازی کسب درآمد با راه حل ابتکاری خود صحنه memecoin را متحول می کند. گلکسی فاکس در ماه آوریل در فهرست Uniswap قرار گرفت و ثابت کرده است که هم برای معامله گران جدید و هم با تجربه موفق بوده است.

چه اتفاقی برای همستر کامبت افتاد و چه عواقبی دارد؟

مبارزه با همستر با اختلال بزرگی مواجه شده است. این مشکل جان کاربران را به وحشت انداخت. بازی در حال حاضر بازگشته است و تیم سازنده در Hamster یک بازی بسیار موفق است و بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این اعداد نشان دهنده اهمیت بازی ها در جلب توجه کاربران است.

برنامه همستر کامبت برای قرار دادن توکن در شبکه باز (TON) هیجان زیادی را به همراه داشته است. توکن‌های کریپتو به بازیکنان این امکان را می‌دهند که فعالانه در مدیریت پلتفرم شرکت کنند و در این فرآیند جوایزی کسب کنند.

کاربران از Hamstercombat به Galaxy Fox هجوم می آورند!

گلکسی فاکس برای مبارزه با همستر آماده می شود

با اتفاقی که برای همستر کامبت افتاد، گلکسی فاکس در زمینه صدور توکن پیشتاز شد. توکن این پلتفرم بازی در ماه آوریل برای کسب درآمد فعال شد و بازی کمی بعد در ماه می عرضه شد. این ساختارها تضمین می‌کردند که توسعه بازی و فروش توکن هماهنگ شده‌اند و اصلاً هیچ اختلالی رخ نمی‌دهد.

گلکسی فاکس درک عمومی از میم کوین ها را برای بهتر شدن تغییر داده است. دیگر خبری از کپی کورکورانه از Dogecoin نیست. این چشم انداز گلکسی فاکس را هدایت می کند و رویکردی جسورانه به آن می دهد. این بازی شامل بازیکنانی است که شخصیت های روباه دیجیتال را برای شرکت در نبردهای هیجان انگیز پرورش می دهند. بازیکنان جوایز مختلفی از جوایز ساده گرفته تا مجموعه‌های نادر NFT دریافت می‌کنند. این جوایز انگیزه ای قوی برای مشارکت ایجاد می کند زیرا مشارکت سودآور است.

شباهت های زیادی بین همستر کامبت و گلکسی فاکس وجود دارد. آنها هر دو جوامع شگفت انگیزی را از طریق بازی های ساده و در عین حال هیجان انگیز ساخته اند. هر دو در مراحل مختلف ایجاد پلتفرم های توکن شده برای کاربران خود هستند که به طور قابل توجهی آنها را توانمند می کند.

پس از یک شروع قوی، GFOX به صعود از رادار memecoin ادامه می دهد و در راه تبدیل شدن به memecoin 1 دلاری بعدی است.

منبع: رمزگذاری

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *