اخبار اخبار سیاسی

هشدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به اسرائیل /محسن رضایی: انتقام خون یحیی السنوار گرفته خواهد شد

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد که کردهای صهیونیست باید شعله فروزان مقاومت را بشناسند. با شهادت یحیی سنور وی با بیان اینکه خاموش نمی شود گفت: خون پاک او در رگ های مبارزان حماس می جوشد و جریان مقاومت فلسطین را بارورتر، آتشین تر، قوی تر و مصمم تر از گذشته خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، متن پیام سرلشکر محمد باقری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

هر کس در راه خدا بجنگد در آخرت کشته می شود یا پیروز می شود و پاداش او بزرگ است.

پس کسانى که روزى دنیا یافتند و آخرت را خریدند، در راه خدا جهاد کنند. و هر کس در راه خدا بجنگد و کشته شود یا پیروز شود، پاداش بزرگی به او خواهیم داد.

لوح افتخار مجاهد نصوح و رزمنده خستگی ناپذیر.یحیی ابراهیم حسن سنواراینجانب به رئیس دفتر نهضت مقاومت اسلامی، فرمانده معظم کل قوا و امت اسلامی و بویژه به ملت شریف و استوار فلسطین و مجاهدان جبهه بزرگ مقاومت اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

شهادت ابو ابراهیم; این رهبر رشید با لباس رزم و در خط مقدم جهاد با جلادان رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، تبلیغات سیاه و دروغی که توسط مقامات دروغین حکومتی و رسانه های صهیونیستی و غربی مبنی بر رهبری حماس منتشر می شد را باطل کرد. مقاومت با پنهان شدن در اعماق تونل های «غزه» شهادت او در میدان نبرد و درگیری نشان داد که تحصیل کرده های مکتب «اسلام» و «شهادت» بر اساس آرمان های عالی وارد میدان مبارزه با بی عدالتی و ظلم شده اند. و ارزش ها، و از شهادت و شهادت در این راه مقدس هراسی ندارند.

شهید سینوار که 25 سال از عمر پر برکت و شکنجه خود را در زندان های رژیم صهیونیستی سپری کرد، آرزوی شهادت خود را برآورده کرد و آن را بهترین هدیه ای دانست که دشمن می تواند به خود بدهد مقاومت او با شهادتش خاموش نمی شود و خون پاکش در رگ های مبارزان حماس می جوشد و باعث می شود… جریان مقاومت فلسطین بارورتر، آتشین تر، قوی تر و مصمم تر از گذشته است.

مبارزان قهرمان فلسطینی با قوی ترین عزم، شمشیری تیز در مقابل اشغالگران خبیث خواهند ماند و عزم خود را جزم خواهند کرد تا شهر مقدس را آزاد کنند و جغرافیای اسلام را از غده سرطانی اسرائیل و از شر حضور اسراییل پاک کنند. اشغالگران و غاصبان از سرزمین مقدس.

دشمن صهیونیستی باید بداند که پایان زندگی رقت بار او نزدیک است و این سرنوشت محتوم برای آنها رقم خواهد خورد.

پیروزی و پیروزی وعده خداوند به رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و فلسطین عزیز است که نویدبخش آینده ای عاری از جنگ و جنایت و پر از صلح و منطقه ای عاری از رژیم جنایتکار صهیونیستی است. اراده قوی

شهید سنوار شجاعانه ایستاد و به شهادت رسید

محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تسلیت گفت و گفت: ریختن خون مظلومین در راه آزادی قدس شریف، به ویژه این مرد بزرگ و استوار، باعث نابودی رژیم اشغالگر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، متن پیام محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور به شرح زیر است:

خداوند شما را برکت دهد و خداوند شما را برکت دهد

شهادت برادر مجاهد سردار یحیی السنوار را به ملت اسلام، ملت فلسطین، مقاومت و حامیان آزادی قدس شریف در سراسر جهان تسلیت می گویم. دفتر سیاسی حزب فلسطین مقاومت اسلامی (حماس).

از دست دادن مرد بزرگی که جان خود را وقف دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی شهر مقدس قدس و سرزمین های اشغالی کرد، عمیقاً متأسف و متاثر می شوم. شهید سینوار در این راه مقدس دستگیر و تحت شکنجه قرار گرفت و سرانجام در حالی که پیرمردی روی صورتش نشسته بود مانند مردانه ایستاد و به شهادت رسید.

نام سنوار در کتاب قهرمانان و شهدای بزرگ امت اسلامی مانند شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز الرنتیسی، قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله وجود دارد که تمام وجود خود را برای حفظ راه گذاشتند. مقاومت زنده وی افزود که آنها حق تعیین سرنوشت قانونی و مشروع و حق اولیه زندگی با کرامت را قربانی کردند.

شکی نیست که با حذف جسمی مجاهدان از مسیر عزت و کرامت انسانی، نه تنها خللی در مکتب و راه مقاومت ایجاد می شود، بلکه شهادت شرافتمندانه آنان مؤید محکمی بر اصالت راه آنان خواهد بود. و استواری الهام بخش رهبران و مجاهدان در مسیر عزت و آزادی.

بار دیگر اعلام می کنیم که دولت و ملت ایران در کنار مقاومت اسلامی خواهند ایستاد و یقین داریم تداوم خون شهدای مظلوم و مقتدر مقاومت همچون شهید یحیی سنوار راه حل ایده آل خواهد بود. مبنای دستیابی به آزادی ملت فلسطین از چنگال آپارتاید صهیونیستی.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ برای آن شهید، این ضایعه بزرگ را به محور مقاومت، به همرزمان و همرزمانم، خانواده محترم شهید، ملت بزرگ فلسطین و همه مسلمانان تسلیت عرض می نمایم. من برای فلسطین صبر و اجر بزرگ دعا می کنم و امیدوارم روح بلند او همچنان الهام بخش همه آزادگان و دوستداران حقیقت و عدالت باشد.

راه آزادی و مقاومت با خون این شهدا همیشه روشن و استوار خواهد ماند. اراده قوی

شهادت مجاهد بزرگ، مرگ اسرائیل را قطعی می کند

به گزارش مهر. محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وی همچنین با انتشار پیامی نوشت: برادران عزیز در حماس، شاهد از دست دادن عزیز دیگری در این راه باشکوه هستیم. اما می دانیم که ملت های مظلوم با خون پاک شهدای خود زندگی می کنند. شهادت مجاهد بزرگ یحیی سنوار روحی تازه به ملت فلسطین می بخشد و مرگ اسرائیل را قطعی می کند. انتقام خون آنها گرفته خواهد شد.

27215

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *