اخبار اخبار فرهنگی

همدان آماده میزبانی برای یک رویداد باشکوه نمایشی است

تبلیغات بنری


به گزارش -، از روابط عمومی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در بیست و نهمین دوره خود، امیر مشهدی عباس دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در بیست و نهمین دوره خود، توحید معصومی، ارشد. مشاور اداره کل هنرهای نمایشی وزارتخانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی حاجیان مدیر امور جشنواره های اداره کل هنرهای نمایشی و علی رضا آقایی دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین المللی کودک دیدار و گفتگو کرد. و تئاتر جوانان در حالی که به همراه سید مسعود حسینی شهردار همدان در شهر همدان حضور داشتند. همدان، مسعود خاص، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانداری همدان و حسن محمدی، رئیس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری همدان و طی آخرین فعالیت مدیران اجرایی این دوره از جشنواره در استانداری همدان.

دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان – شهردار همدان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در این جلسه به ظرفیت های ارزشمند و تخصص های اجرایی ارزنده در استانداری همدان اشاره کردند که باید از آن بهره مند شد. و بر توانایی سازماندهی یک رویداد ملی و بین المللی تاکید کرد.

در این نشست و در حالی که مدیران کمیته های اجرایی جشنواره در استان همدان حضور داشتند، امیر مشهدی عباس، توحید معصومی، مهدی حاجیان و علی رضا آقایی گزارشی از آخرین کار دبیرخانه مرکزی بیست و نهمین جشنواره بین المللی کودک ارائه کردند. و تئاتر جوانان جشنواره در تهران برای حاضران در جلسه پس از آن مقرر شد مدیران ستاد مرکزی جشنواره در روزهای آینده جلسات مشترکی با مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کنند. مدیران وزارت آموزش و پرورش و سایر نهادهای ذیربط این جلسه را هر چه مؤثرتر و کارآمدتر هماهنگ کنند.

بازدید از مجتمع فرهنگی «عین القضه» شهرداری همدان «الوطن» و مرکز اصلی برگزاری «بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان» با پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارشاد اسلامی استانداری همدان نسبت به پیگیری سریع راه اندازی “سالن جعبه سیاه” تا روزهای قبل از جشنواره و درخواست کمک با نیروهای مجرب و متخصص مستقر در استانداری همدان جهت حضور در ستاد اجرایی جشنواره مستقر با نظر دبیر، کار کمیته های اجرایی جشنواره مصطفی در فرمانداری را پس از برگزاری این نشست مشترک، با استفاده از گروه های تئاتر موثر و هنرمندان استانداری همدان در اشکال مختلف برای شرکت در جشنواره و اجرای آثار برگزیده آغاز کرد جشنواره های تئاتر استان همدان با موضوع کودک و نوجوان در ایام جشنواره و حضور گروه های نمایشی در مناطق محروم و محروم استان همدان برای ارائه آثار نمایشی مشکلات و معضلات برگزاری دوره های قبلی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان استان از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مشترک مطرح شد.

بر اساس این گزارش، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ضمن قدردانی از همکاری مدیران دستگاه های مختلف در استانداری همدان، از شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان درخواست کرد. استانداری. به عنوان یکی از حامیان اصلی این رویداد، بهترین امکانات و توانمندی های فرمانداری را در اختیار گروه ها و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره قرار می دهد تا میزبان شهروندان الحمدانی و مخاطبان جشنواره باشد.

مهندس مسعود حسینی شهردار همدان نیز بر اهمیت برگزاری این جشنواره در همدان تاکید کرد و توضیح داد: با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری جشنواره باید هر چه سریعتر کمیته ها تشکیل و کار اجرایی آغاز شود. طبیعتا شهرداری همدان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استانداری می توانند با هم افزایی، همدلی و بهره مندی از تجربیات و توانمندی های یکدیگر به کیفیت بالایی برای جشنواره دست پیدا کنند و کارها را پیش ببرند.

شهردار همدان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را افتخاری برای همدان دانست و گفت: امیدوارم با شناسایی، تعریف و تشکیل کمیته ها تکلیف مشخص شود و همه تلاش کنند تا بچه ها بتوانند کار کنند. . حوزه تبلیغات، فضاسازی، تولید محتوا و برنامه های جنبی به بهترین نحو قابل انجام است، اجرا شده است و با هدف اعتلای فرهنگ، هنر و ادب و ایجاد زیرساخت های اجرای بلندمدت شاهد برگزاری این جشنواره خواهیم بود. برنامه های فرهنگی

مسعود خاص، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانداری همدان نیز از برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه در این زمینه توانستیم به تاثیرگذاری و تاثیرگذاری زیادی برسیم. ارائه اهداف مشترک خوب با شهرداری و اداره کل هنری همدان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه مرکزی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در برسیم. شرایطی که منجر به آغاز فعالیت عملیاتی ستاد منطقه ای این رویداد شد و امیدواریم بتوانیم با حضور هنرمندان، گروه های شرکت کننده، مخاطبان و مدیران بخش های مختلف شاهد اتفاقی فوق العاده باشیم.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان به دبیری امیر مشهدی عباس به همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت منطقه ای شهرداری همدان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانداری همدان با شعار «گفتگو بدون مرز» و با هدف «ترویج همدلی، همراهی و رشد» در ماه جاری در شهر همدان برگزار می‌شود. آگاهی و اعتماد به نفس.» اعتماد کودکان ایرانی در مسیر هنرهای نمایشی.

«دستیابی به مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان»، «ارتقای سطح فرهنگ عمومی»، «تقویت بنیان‌های اصیل خانواده و ارتباط بین نسل‌ها»، «آموزش شهروندی و افزایش مسئولیت‌پذیری با ایجاد زمینه مشارکت مؤثر کودکان» «کودکان و نوجوانان در تولید آثار نمایشی» عنوان بخشی از حقوق طبقاتی پویا و تأثیرگذار بودن در جامعه بخشی دیگر از اهداف جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در بیست و نهمین دوره خود است.

5757

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *