همکاری فولکس واگن و شریک کرمان‌موتور به تولید این شاسی‌بلند جذاب انجامید /عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

همکاری فولکس واگن و شریک کرمان‌موتور به تولید این شاسی‌بلند جذاب انجامید /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدینفولکس واگن آنهویی در سال 2017 به عنوان اولین سرمایه گذاری مشترک خودروهای انرژی جدید فولکس واگن و سومین جوینت ونچر خودرویی این شرکت در چین تاسیس شد. این یک سرمایه گذاری مشترک 50-50 بین فولکس واگن و گروه خودروسازی Anhui Jiangua (JAC) بود. بعداً فولکس واگن کنترل این جوینت ونچر را به دست گرفت و اکنون 75 درصد سهام آن را در اختیار دارد. JAC Automobile یا JAC یکی از شرکای شرکت کرمان موتور می باشد.

پیش از این، در نمایشگاه خودرو پکن 2024، فولکس واگن ID.UNYX برای اولین بار به نمایش گذاشته شد. فولکس واگن ID.UNYX که به عنوان یک SUV جمع و جور شناخته می شود، دارای ابعاد 4663/1860/1610 میلی متر با فاصله بین دو محور 2766 میلی متر است.

همکاری فولکس واگن و شریک آن کرمان موتور منجر به تولید این خودروی چهار چرخ متحرک جذاب شده است / عکس

در آن زمان فولکس واگن سری جدیدی از خودروهای برقی هوشمند به نام ID.UX را نیز معرفی کرد که ID.UNYX اولین مدل از این سری بود. در آینده تمامی خودروهای جدید این سری از لوگوی طلایی برند فولکس واگن استفاده خواهند کرد. تا سال 2027، فولکس واگن قصد دارد پنج خودروی هوشمند تمام الکتریکی را در این سری عرضه کند.

همکاری فولکس واگن و شریک آن کرمان موتور منجر به تولید این خودروی چهار چرخ متحرک جذاب شده است / عکس

علاوه بر این، فولکس واگن ID.UNYX مجوز فروش را از مرجع نظارتی چین در ماه مارس سال جاری دریافت کرد. دو گزینه موتور در نسخه های تک موتوره و دو موتوره ارائه خواهد شد. حداکثر قدرت مدل تک موتور الکتریکی 227 اسب بخار است، در حالی که حداکثر قدرت مدل دو موتوره برای موتور الکتریکی جلو 107 اسب بخار و برای موتور الکتریکی عقب 227 اسب بخار است.

علاوه بر این، این وسیله نقلیه از سه بسته باتری لیتیوم یونی 82.4 کیلووات ساعتی عرضه شده توسط CATL استفاده می کند که بردی بین 621 تا 565 کیلومتر را فراهم می کند. انتظار می رود این SUV در اواسط جولای در چین عرضه شود.

منبع: کارنیوشینا

54322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *