اخبار اخبار تکنولوژی

هوش مصنوعی برای اجرای قانون کپی‌رایت به پلتفرم‌ها می‌آید!

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، به نقل از دیجیاتو، یوتیوب به تازگی نسخه بهبود یافته این ابزار را منتشر کرده است.آهنگ را اسکن کنیدبنابراین تولیدکنندگان محتوا به راحتی می توانند هر گونه موسیقی دارای حق چاپ را از ویدیوهای خود حذف کنند.

نیل موهان، مدیر عامل YouTube در کنفرانس X اعلام کرد که ویژگی “Erase Song” به کاربران امکان می دهد موسیقی دارای حق چاپ را از محتوای شما حذف کنند. نسخه بتای این ابزار قبلاً منتشر شده بود اما به درستی کار نمی کرد. نسخه بهبودیافته Erase Song اکنون از «الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی» برای کمک به شناسایی و حذف آهنگ‌های دارای حق چاپ بدون تأثیر بر صداهای دیگر استفاده می‌کند.

ابزار هوش مصنوعی برای اسکن آهنگ یوتیوب

اگرچه نسخه جدید این ابزار بهتر از نسخه آزمایشی کار می کند، اما ممکن است همیشه نتیجه ایده آلی نداشته باشد. بنابراین، در مواردی که این ابزار نتواند آهنگ های دارای حق چاپ را حذف کند، کاربران می توانند صداهایی را که در قسمت های خاصی از ویدیو ظاهر می شوند حذف کنند.

همچنین، اگر ویدیوی شما بیش از 100000 بازدید داشته باشد، ممکن است نتوانید آن را به درستی ویرایش کنید یا این ابزار ممکن است پردازش محتوای صوتی و سپس شناسایی و حذف تراک های دارای حق نسخه برداری بیشتر طول بکشد. نکته دیگر این است که این ابزار فقط صداها را شناسایی می کند، نمی تواند ویدیوهای دارای حق چاپ را تشخیص دهد.

در هفته‌های آینده، ابزار Erase Song برای نسخه‌های دسکتاپ و موبایل YouTube Studio در دسترس خواهد بود. این ابزار در بخش محتوا، بخش حق چاپ در دسترس خواهد بود. یوتیوب قبلاً یک ویژگی هوش مصنوعی به نام «Jump Ahead» را برای کاربران ممتاز منتشر کرده است که به آن‌ها اجازه می‌دهد ببینند مخاطب کدام بخش از ویدیو را بیشتر تماشا کرده است.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *