اخبار اخبار تکنولوژی

واتساپ با دو قابلیت جدید شما را شگفت‌زده می‌کند!

تبلیغات بنری


به گزارش – و بر اساس گزارش زومیت، واتس اپ در حال کار بر روی دو ویژگی جدید است که به کاهش حواس پرتی های غیر ضروری و خصوصی سازی پیام های دریافتی کاربران کمک می کند.

اولین ویژگی “لایک پاسخ” در بخش وضعیت است. به گزارش WABetaInfo، واتس اپ این قابلیت را برای کاربران اندروید با نسخه بتا 2.24.17.21 اضافه می کند.

با فعال شدن قابلیت جدید واتس اپ، واکنش مشابه به جای ارسال ایموجی قلب به قسمت پیام های اصلی، در قسمت لیست نمایشگر وضعیت نشان داده می شود. همچنین می توان اعلان های مربوط به این واکنش مخاطب را خاموش کرد.

قابلیت جدیدی برای واتس اپ برای مسدود کردن پیام های ناخواسته

ویژگی دوم پیام های هرزنامه را زمانی که به اندازه مشخصی می رسند محدود می کند. بدیهی است که این ویژگی هنوز در دست توسعه است و در هیچ یک از نسخه های بتا واتس اپ منتشر نشده است. اگر قابلیت جدید واتس اپ منتشر شود، باید به طور خودکار شاهد مسدود شدن برخی اسپم ها در قسمت پیام های این پیام رسان باشیم.

با توجه به اینکه یکی از ویژگی های جدید واتس اپ هنوز در مرحله آزمایشی است و دیگری هنوز در حال توسعه است، احتمالا ماه ها تا انتشار عمومی آن فاصله داریم. وقتی واتس اپ تصمیم می گیرد این ویژگی ها را راه اندازی کند، باید ببینیم که مدیریت پیام های دریافتی در این پیام رسان محبوب آسان تر شده است.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *