اخبار اخبار اقتصادی

واردات برنج واقعیت دارد؟

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، یوسف نوری شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه طرح های پیشگام در حوزه کشاورزی اظهار داشت: کشاورزی حدود 12 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد.

مهر در مقاله ای در روزنامه نوشت: ما نقطه تلاقی بین کشاورزی و گردشگری با عنوان صنعت گردشگری کشاورزی داریم که در استان مازندران می توان از آن بهره برداری بهینه کرد.

وی با اشاره به اینکه مرکز تولید برنج است، افزود: هیچ مجوزی برای واردات برنج صادر نشده و برای کشاورزی نیز جای نگرانی نیست و با جلسه ای که سال گذشته با یک شهید بزرگوار برگزار کردیم، این موضوع بررسی شد و درصد نهایی را به دست آوردیم. تجزیه و تحلیل برنج

آیا واردات برنج درست است؟نوری تصریح کرد: به این شایعات در فضای مجازی توجه نکنید زیرا وارداتی وجود ندارد و تا زمانی که زنجیره خرید و قیمت گذاری به درستی انجام نشود باید مراقب باشید.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زنجیره به نفع سرمایه گذار و تولیدکننده است زیرا به دلیل یکسان بودن نهاده ها هزینه تمام شده کمتر می شود.

نوری تصریح کرد: تکمیل زنجیره با مشارکت مردم قطعا کار امیدوارکننده ای خواهد بود و فرد انتهای زنجیره می تواند به عنوان مثال خوراک دام را تحویل دهد و محصول را بیمه کند تا آسیبی نبیند و بانک نیز بازی می کند. نقش حمایتی

وی بیان کرد: محصول بدون تشکیل زنجیره به سودی نمی رسد و تکمیل زنجیره باعث می شود بهترین کیفیت محصولات در زنجیره کامل به دست مصرف کننده برسد.

استاندار مازندران گفت: استان مازندران در بین 12 تولیدکننده کشور رتبه اول را دارد که این نشان دهنده توانایی عالی این استان است و باید تولیدکننده مورد حمایت باشد.

217

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *