اخبار اخبار عمومی

واژگونی خودروی ال۹۰ فوتی برجای گذاشت/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش وبسایت رابو، حسین درخشان هشتم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه رانندگی ساعاتی پیش در محور ایوانکی به کرمسر رخ داد.

گزارش ایسنا با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری “90” واژگون شد، حاکی از آن است که در ساعت 07:15 امروز یکشنبه 8 مهرماه گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری “90” در جاده ایوانکی – گرمسار ارسال شد. عملیات امداد و نجات در مرکز کنترل و هماهنگی استان اعلام شد و بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ایوانکی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه پس از رسیدن تیم های امدادی و ارزیابی آنها مشخص شد در این حادثه کودتا دو نفر مجروح و یک نفر جان خود را از دست داده است، تصریح کرد: امدادگران هلال احمر با انجام اقدامات اولیه و رهاسازی دو نفر را مصدوم کردند. عوامل اورژانس 115 برای ادامه روند درمانی همکاری کردند و وی به مرکز درمانی منتقل و متوفی به عوامل امنیتی حاضر در محل تحویل داده شد.

حدود چهار ساعت قبل از این حادثه یک دستگاه پژو 206 از روی پل در محور آرادان – کرمسار سقوط کرد و دو نفر مجروح شدند.

مسعود معم رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان در این خصوص گفت: ساعت 03:29 امروز یکشنبه 8 مهرماه گزارشی مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو پژو 206 از پل در کیلومتر 18 آرادان – کرمسار دریافت شد. و راهداری منطقه بنی کوه به مرکز نظارت و هماهنگی عملیات هلال احمر سمنان اعزام و بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه آرادان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم های امداد و نجات هلال احمر با انجام اقدامات اولیه و با همکاری اورژانس 115 مصدومان را تخلیه و به مرکز درمانی منتقل کردند.

واژگونی وسیله نقلیه یک علامت/تصویر به طول 90 فوت بر جای گذاشت

233236

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *