اخبار اخبار تکنولوژی

ولی داداشی: اگر فیلتر است، باید با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه کنید!

تبلیغات بنری


به گزارش -، ولی داداشی از مخالفان وزارت ستار هاشمی گفت: اماکن گردشگری ما آنتن ندارند، آیا برنامه ای برای این موضوع در وزارت ارتباطات دارید؟ جاده ها و مناطق دورافتاده ما آنتن ندارند. زندگی انسان نجیب است و در مناطق دورافتاده آنتن های تلفن همراه اعلام وضعیت اضطراری نمی کنند. امکانات کشور ما عادلانه توزیع نمی شود. آیا همه امکانات باید در تهران و مراکز استان ها متمرکز شود؟ سیاست های کلی سامانه برنامه های مختلفی که تدوین شده است و تاکید برنامه هفتم این است که بتوانیم روستا را در روستا نگه داریم و فرصت اشتغال ایجاد کنیم، وقتی روستا آنتن ندارد چرا باید در آنجا مستقر شود. . “

وی ادامه داد: وزارتخانه شما وزارتخانه‌ای است که از همه وزارتخانه‌ها حمایت می‌کند و اگر حمایت شما درست و مبتنی بر قانون و عدالت نباشد، شاهد خواهیم بود که تسهیلات به درستی توزیع نمی‌شود و مشکلاتی به وجود می‌آید. مغازه ها و شهرهای کم جمعیت به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل نیستند و مردم یقه نماینده مجلس را می گیرند.

داداشی گفت: سیستم های دولتی مشکل دارند.

الدادادشی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را حامی همه وزارتخانه ها دانست و گفت: در وزارتخانه های مختلف موازی کاری داریم. سیستم های موازی که با یکدیگر ناسازگار هستند، به یکدیگر متصل نیستند و ممکن است قطع شوند. برنامه خود را برای مبارزه با قطعی سیستم توضیح دهید. شما جوان و نخبه هستید، برای شما آرزوی موفقیت داریم، اما لطفاً برنامه خود را اعلام کنید.»

وی به الهاشمی گفت: فیبرهای نوری و تقسیم بندی فیبرهای نوری در کشور عادلانه نیست و این مشکل باید در داخل کشور 13 و در خارج از کشور 200 حل شود اینترنت از نظر علمی در رده سیزدهم قرار داریم اما از نظر عملکرد در رتبه 91 هستیم، آیا شخص دیگری باید این مشکل را حل کند؟

داداشی گفت: شما باید حوزه تولید فناوری و علمی را با بازار مصرف هماهنگ کنید و این یکی از وظایف شما در این وزارتخانه است برای اینترنت، احتمالا هزینه بیشتری برای فیلتر برش می دهند. یا در این کشور فیلتر هست یا فیلتر نیست. اگر فیلتری هست، باید با مافیایی که فیلترشکن می فروشد مبارزه کنید.

این نماینده خطاب به وزیر ارتباطات گفت: شما یک جوان هستید توضیح دهید که چگونه می خواهید از نخبگان جوانان استفاده کنید و چه برنامه ای برای بهره برداری از نخبگان جوانان دارید؟ کشور ما جدیدترین کشور و پر از نخبگان است و باید از این افراد استفاده کنید «جوانان نخبه را ارزیابی و استخدام کنید و از آنها بخواهید که کار کنند».

227323

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *