اخبار اخبار ورزشی

پاسخ مدیرکل ورزش خراسان رضوی به شایعات/ تمرین افغانستانی‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) رایگان بود؟

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ علی رضا تجفیروز در گفت وگو با تسنیم، درباره مخالفت ها با برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان در ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) مشهد اظهار داشت: دهه آخر سال اوج محسوب می شود. حرکت زائران مشهد مقدس است و تا پایان ماه جاری اکثر خیابان ها شلوغ است.

برای مسابقات لیگ برتر و لیگ کشور باید نظر شورای امنیت گرفته شود
وی با اشاره به اهمیت نظر شورای تامین استان خراسان رضوی گفت: در خصوص میزبانی در سطح لیگ برتر و تیم ملی باید نظر شورای تامین گرفته شود و این شورا تایید می کند. یا درخواست میزبانی را بر اساس برخی شاخص ها تایید نمی کند. در خصوص مسائل امنیتی باید در شرایط خاص به مواردی توجه کرد.

در دهه آخر صفر، هیچ توافقی در مورد اتفاقاتی که منجر به ملاقات مردم شد، وجود ندارد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه شورای تامین منطقه نسبت به این موضوعات بسیار حساس است گفت: این روزها با برگزاری مراسمی که باعث تجمع مردم شود موافقت نشده است. در این صورت، دسته های تشییع جنازه حامل شناسنامه می توانند در سطح شهر حرکت کنند.

بعد از آخرین دهه صفر، برای برگزاری بازی با شورای امنیت صحبت خواهیم کرد
تجفیروز در خصوص غیبت هواداران در بازی اصفهان – هوادر با وجود کم بودن هواداران در مشهد خاطرنشان کرد: تجمع 100 نفری ممکن است مشکل امنیتی ایجاد کند و تعداد نفرات مهم نباشد. بعد از این روزها باید با شورای امنیت صحبت کنیم و ببینیم برای برگزاری مسابقه چه مواردی لازم است تا توافق شود یا نشود.

تاج کمتر سرگرم کننده شد
وی در خصوص انتقاد تاج از آستان قدس رضوی رئیس فدراسیون فوتبال به دلیل درخواست مبلغ هنگفت در ازای اجاره ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) گفت: تاج تند بود. من در حرم مطهر بیت المقدس در تربیت بدنی کار کرده ام و هزینه نگهداری گروهی به این بزرگی را می دانم. تربیت بدنی آستان قدس مجموعه ای خودگردان است و باید هزینه های خود را تامین کند. خرج نکردن پول از موقوفات.

مضحک است که می گویند هزینه های جاری را خودتان باید پرداخت کنید
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه ساخت ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) از وظایف ذاتی آستان قدس رضوی نیست، به تسنیم گفت: به دلیل جوانی و مسائل اجتماعی بهترین ورزش است. مجتمعی در منطقه ایجاد شد.» کل کشور در بهترین نقطه مشهد ساخته شده است. این بی انصافی نسبت به اوقاف است که می گویند مخارج جاری خود را هم می پردازید.

آیا عوامل اتحادیه فوتبال “به خاطر خدا” کار می کنند؟
تاج فیروز با انتقاد از عوامل فدراسیون فوتبال گفت: چطور تاج و سایر عواملی که در تیم ملی کار می کنند نمی گویند ما غرور ملی داریم و حقوق نمی گیریم؟ آیا عوامل اتحادیه فوتبال “به خاطر خدا” کار می کنند؟ آنها نمی خواهند از درآمد شخصی خود صرف نظر کنند و می گویند اوقاف از حق خود می گذرد!

نیمی از اجاره بهای ورزشگاه آزادی از فدراسیون فوتبال مطالبه شده است
وی ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) را مجموعه گران قیمتی عنوان کرد و گفت: برای نگهداری زمین و سایر قسمت های مجموعه باید هزینه هایی در نظر گرفته شود. یک شرکت چند هزار یورویی برای بازدید از پشت بام ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) درخواست کرد. می دانم نیمی از اجاره ورزشگاه آزادی از فدراسیون فوتبال مطالبه شده است.

مدیران خراسان رضوی خاطره خوبی از بازی ایران و لبنان ندارند
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره انتقاد سرمربی تیم ملی ایران برای عدم برگزاری بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: مدیران خراسان رضوی خاطره خوبی از نحوه برگزاری بازی ایران و لبنان ندارند. که کاملا مدیون عوامل فدراسیون است. تمام مشکلاتی که در این بازی (بازی ایران و لبنان) پیش آمد به دلیل سوء مدیریت فدراسیون بود وگرنه چطور مجوز برگزاری آن بازی را صادر کردند؟

عاملان وقایع دیدار ایران و لبنان پاسخگو نبودند
تجفیروز با اشاره به اینکه سوءمدیریت مشکلاتی را به همراه داشته است، گفت: چرا هیچکس یقه کسانی را که در گذشته چنین تصمیماتی گرفته اند نمی گیرد؟ آنها هرگز پاسخگو نبودند. دغدغه مسئولان مشهد مقدس برای برگزاری مسابقات ملی و لیگ برتر. چه تضمینی وجود دارد که اتفاقات دیدار ایران و لبنان تکرار نشود؟ کدام آقایان حاضرند ضمانت دهند که دیگر این اتفاق نخواهد افتاد؟

نمی شود استادیوم را مجانی در اختیار تیمی گذاشت
وی درباره تمرین تیم اتک انرژی افغانستان در ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) گفت: اخبار کذب منتشر کردند و نوشتند که ورزشگاه را رایگان در اختیار یک تیم خارجی گذاشته اند. چنین چیزی ممکن نیست. هر تیمی که درخواست تمرین یا برگزاری بازی دوستانه یا بدون حضور هواداران و … را داشته باشد، با مدیریت مجموعه ورزشی امام رضا (علیه السلام) قرارداد می بندد و کرایه آن را پرداخت می کند.

مدیران فدراسیون مسئول برگزاری مسابقه در زمین مسابقه هستند
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان میزبانی تیم ملی از قطر در روز 24 مهرماه در مشهد وجود دارد، گفت: هر وقت فردی از فدراسیون فوتبال بگوید مسئولیت آن را می پذیرم. برگزاری مسابقه در امام ورزشگاه رضا در حال مذاکره با اعضای شورای تامین رضوی در خراسان هستیم تا ببینیم آیا برگزاری این مسابقات در مشهد را قبول دارند یا خیر.

هیچ نگرانی برای حضور بانوان در ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) وجود نداشت.
تجفیروز با اشاره مجدد به اتفاقات تلخی که در دیدار دو تیم ملی ایران و لبنان در 18 فروردین 1401 رخ داد، گفت: اگر مخالفتی وجود دارد به خاطر خاطره بد دیدار ایران و لبنان است. ” هیچ نگرانی برای حضور بانوان در ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) وجود نداشت. نمی دانم این مجموعه زیرساخت های لازم برای ورود بانوان به ورزشگاه را دارد یا خیر اما این موضوع دلیل بر عدم برگزاری مسابقه نیست.

258 258

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *