پرنده انگلیسی عجیبی که اجدادش ایرانی بودند!/ عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

پرنده انگلیسی عجیبی که اجدادش ایرانی بودند!/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش – و به نقل از رزبقا، کبوتر اژدها یک نژاد بسیار قدیمی از کبوترهای اهلی خیالی از انگلستان است. این کبوتر طی سالها پرورش انتخابی ایجاد شده است. این نژاد زمانی محبوب ترین نژاد کبوتر در بریتانیا بود.

این نژاد و سایر انواع کبوترهای اهلی همگی از نوادگان کبوترهای کوهی یا وحشی هستند. این کبوتر در حدود سال 1876 در انگلستان بسیار محبوب بود.

ویژگی های اژدها یا کبوتر اژدها

این نژاد یکی از نژادهای کبوتر بود که در رشد کبوتر مسافری مورد استفاده قرار گرفت. کبوتر اژدها شباهت زیادی به کبوتر گولای هندی دارد، اما بال های خالدار بیشتری دارد. کبوتر اژدها پرنده ای با جثه متوسط ​​است که خود را جسورانه و راست نگه می دارد. بدن این پرندگان دارای طول متوسط ​​و سر پهن است.

سینه آنها پهن و محکم و منقار آنها قوی و کاملاً صاف است. به گفته راز بقا، چشم ها درشت و برجسته و به رنگ سرخ خونی و سرها کوچک و کوچک است. گردن کبوتر اژدها متوسط ​​و مستقیم از سر تا بدن است و هیچ حفره ای ندارد.

بال های آن قوی و دارای پروازهای کوتاه است که در پایه دم قرار دارند. دم بسیار پرپشت و دور از زمین است. پاهای آنها کوتاه با ران های ضخیم و عضلانی است. این نژاد در چندین رنگ از جمله مشکی، آبی راه راه، آبی، قرمز، قرمز تیره، راه راه، کرم راه راه، نقره ای، نقره ای راه راه، زرد، زرد و سفید موجود است. اما رایج ترین رنگ ها سفید، آبی راه راه، قرمز، زرد و آبی هستند.

کبوتر اژدها;  پرنده عجیب انگلیسی که ریشه اش به ایرانی ها برمی گردد

با توجه به راز بقا؛ به نظر می رسد کبوتر اژدها پرنده ای بسیار هوشیار و محتاط است. فعال و معمولاً بسیار خوب رفتار می کند. زمانی این نژاد محبوب ترین نژاد کبوتر در بریتانیا بود. این پرندگان والدین بسیار خوبی هستند و می توانند در طول زندگی خود چندین جوان بزرگ کنند. این نژاد علاوه بر اینکه برای اهداف نمایشی یا نمایشی پرورش داده می شود، برای نگهداری به عنوان حیوان خانگی نیز عالی است.

کبوتر اژدها;  پرنده عجیب انگلیسی که ریشه اش به ایرانی ها برمی گردد

البته از این پرنده بین سال های 1895 تا 1905 برای پرورش چند کبوتر مسافری منقرض شده نیز استفاده می شد.

پرنده عجیب انگلیسی که اجدادش ایرانی هستند!/عکس

نویسنده آلمانی Schott معتقد است که کبوتر اژدها در اصل یک پرنده دریایی انگلیسی به نام “حامل” بوده است. ساختار بدن این کبوتر در ابتدا شبیه به حامل ایرانی بود اما بعدها با ساختار بدنی افقی تری پرورش یافت. چشمان این پرنده با دو حلقه گوشتی بلند شده است. رنگ این گوشت قرمز، زرد و سفید است. منقار این پرنده نیز در ساختار آن بسیار مهم است. منقار کبوتر اژدها فقط در منقار بالایی به خوبی توسعه یافته است، اما به اندازه کبوتر مسافر یا کبوتر خاردار نیست.

شات در آخرین کتاب خود که در سال 1994 به آلمانی نوشت، کبوتر اژدها را از سال 1735 در آلمان با نام انگلیسی خود می‌شناختند و در قرن نوزدهم به آن «کبوتر پیام‌رسان» می‌گفتند. بعدها در آلمان در حدود سال 1880 نام اژدها جایگزین شد. اژدها. شباهت با « سه پایه ایرانی » در شکل بدنه نیز تغییر کرد. در انگلستان، یک برنامه پرورش متفاوت به وضوح مشهود بود. به عنوان مثال، “اژدهای لندن” بزرگتر بود و بدنه بلندتری داشت.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *