اخبار اخبار فرهنگی

«پرگار» صوتی شد

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، کتاب «برگر» نوشته حسین ظاممی و روایت حمیدرضا جعفری از سوی انتشارات سماوا منتشر و راهی بازار نشر صوتی شده است.

از حسین نظمی می توان به عنوان یک مدیر فرهنگی باتجربه یاد کرد! نویسنده ای که روزنامه نگاری، تاسیس و مدیریت شرکت های مطبوعاتی، عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات، مدیر یک نهاد سینمایی، عضویت در ستادها و شوراهای مختلف برنامه ریزی فرهنگی و معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله آثار اوست. او در کتاب برگارد از مصائب تجربه گرایی رنج می برد تا در نهایت مسیر او در حوزه های سیاست و مدیریت فرهنگی را به روش ها و رفتارهای اداری مؤثر تبدیل کند. روشی بی سر و صدا و بی صدا به دلیل ملاحظات شخصی مدیران فرهنگ!

با این حال، پرگار صوتی می تواند محصولی مهم و تاثیرگذار در اکوسیستم آموزشی برای مدیران فرهنگی باشد تا فرهنگ اختراع چرخ از ابتدا برچیده شود و سرمایه هایی مانند نیروی انسانی، بودجه، زمان و از همه مهمتر اعتماد مخاطبان. برچیده می شوند. خرج تصمیمات سلیقه ای نکنید.

مدیریت تولید کتاب بر عهده حمیدرضا جعفری است و از 3 مهرماه (روز عصای سفید) به مدت 12 ساعت و 13 دقیقه و با قیمت 150 هزار تومان در پرتال های پخش کتاب صوتی قابل خریداری است. 4 روز با 30 درصد تخفیف در پرتال های پخش کتاب صوتی.

5757

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *