اخبار اخبار عمومی

پس‌لرزه‌های زنجیرزنی دختران بی‌حجاب / اعلام حکم نهادهای رسمی علیه هیأت کرجی + جزئیات

تبلیغات بنری


به گزارش رابو خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیئات و هیئات مذهبی کشور در حاشیه نشست خبری دومین همایش علمی سازمان و شعائر دینی در خصوص این فیلم اظهار داشت: درباره حضور زنان محجبه در دسته عزاداری مجلسی منتشر شد: مجالس نمی توانند همه مشکلات را در ایام محرم حل کنند، کشور باید حرکت کند، اما برای مصیبت به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی می کنند.

وی با اشاره به اینکه در دهه اول محرم امسال گزارشی از اقدامات ناقض حریم هیئات مذهبی نداشتیم، گفت: فیلم منتشر شده حول محور جنازه ای در شهر کرج می چرخد ​​که متأسفانه سابقه ای از این دست دارد. اقدامات. به همین دلیل قبل از ماه محرم به این پیکر از حضور آهنگر در خیابان مجلس خبر داده شد.

باباخانی گفت: این فیلم به مناسبت روز عاشورا منتشر شد و بلافاصله با همکاری نیروی انتظامی مسئول کمیته احضار احضار شد و اقدامات قانونی در خصوص برخورد با وی در حال انجام است.

رئیس سازمان هیئات و هیئات مذهبی گفت: متأسفانه اقدام این نهاد با برنامه این فیلم برنامه ریزی، تهیه و منتشر شد و به همین دلیل پروانه نمایش این هیئت لغو شد.

وی ادامه داد: تیم رسانه ای که در توزیع این فیلم مشارکت داشته و آن را در خارج از کشور نمایندگی می کند، طبق برنامه ریزی خود عمل کرده است که مورد شناسایی و برخورد پلیس و نیروی انتظامی است.

باباخانی با بیان اینکه شورای هیئات مذهبی هر شهرستان به عنوان یک نهاد تجاری بر عملکرد شوراها نظارت دارد، گفت: از طریق سامانه صدای بدنه مردم نیز می توانند مشکلات و مسائل مختلف را گزارش کنند. برای این منظور افراد می توانند عدد 1 را به سامانه 10004615 ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نماهنگی در اینترنت منتشر شد که نشان می‌دهد روز گذشته در پایان مراسم ترحیم هیئت، تعدادی از زنان با چادرهای نامناسب خود را بستند.

233233

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *