اخبار اخبار سیاسی

پس لرزه های حضور پسر عارف در جلسه دولتی /فاضلی: آقای عارف ما آبرو پیش مردم گرو نگذاشتیم تا امثال پسرتان در دولت جولان دهند /شفاف توضیح دهید

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، محمد فضلی جامعه شناس و چهره اصلاح طلب با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود با حضور فرزند محمدرضا عارف در جلسه معارفه وزیر صمت گفت و گو کرد:

آقای عارف توضیح می دهد که پسرشان در جلسه رسمی دولت چه می کرد؟ با چه حقی و با چه عنوانی و به چه دلیل در جلسه حضور داشتند؟

خیلی ها مثل من حکومت را از درون دیده اند و می دانند که این نوع حضور فواید دارد. اخبار یا عکس های حضور در یک جلسه فرصتی برای ایجاد رانت ایجاد می کند.

آقای عارف شما یکی از اعضای دولت آقای مدشکیان هستید که در تبلیغات انتخاباتی بیش از هر متنی به نهج البلاغه اشاره کردید. رعایت آداب حضور و غیاب در دولت به طور عام و دولت پزشکی به طور خاص. درباره حضور پسرتان در این جلسه توضیح دهید. شفاف

شاید برای شما در 74 سالگی خیلی چیزها مهم نباشد اما برای جوانان این مملکت مهم است که کشور چگونه اداره می شود، با چه قوانینی و با چه سطحی از اخلاق حکومتی.

فضیلی در شبکه اجتماعی ایکس نیز به این مشکل اشاره کرد و نوشت:

آقای عارف! خیلی واضح توضیح دهید که چرا فرزندتان در جلسه رسمی دولت شرکت می کند.

اگر ابعاد این گونه مظاهر – به هر دلیلی – و دخالت های امثال این آقا با هم جمع نشود، نتیجه برای دولت شرم آور است. امثال من به مردم عهد نکردند که ما را گرامی بدارند تا امثال ابن السید عارف را در متن و حواشی حکومت جولان به آنها بدهند.

27219

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *