اخبار اخبار فرهنگی

پوشش خاص مونیکا بلوچی و تیم برتون روی فرش قرمز/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، مونیکا بلوچی 59 ساله در جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین اسپانیا با لباس مشکی جذابی در کنار شریک زندگی اش تیم برتون حضور یافت.

مونیکا بازیگر Beetlejuice ظاهر خود را با یک گردنبند الماس و یک کیف مشکی تزئین کرد.

تیم برتون 66 ساله با کت و شلواری کاملا مشکی و عینک آفتابی تیره به نظر می رسید. به آرامی دست مونیکا را گرفت.

مونیکا و تیم برتون روی فرش قرمز اولین نمایش فیلم Monica Maria Callas: Letters and Memoirs رفتند.

ماریا کالاس: نامه‌ها و خاطرات مستندی است که تجربیات مونیکا و بازیگران نمایشی به همین نام را از سال 2019 تا 2023 دنبال می‌کند.

مونیکا و تیمش از نمایشگاه پاریس در اروپا و آمریکا بازدید کردند، از لندن و اسپولتو در ایتالیا، آتن، موناکو، لس آنجلس، نیویورک و بسیاری از شهرهای دیگر دیدن کردند.

این نمایش داستان ماریا کالاس، سوپرانوی یونانی-آمریکایی را روایت می کند که یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین خوانندگان اپرا در قرن بیستم بود.

اگرچه او بیش از 30 سال تجربه بازیگری داشت، اما ماریا کالاس: نامه ها و خاطرات اولین حضور مونیکا روی صحنه بود.

مونیکا که از ترس صحنه رنج می برد، در مصاحبه ای با Opera Wire در مورد نقش خود گفت: “من خواننده بزرگ، مجری را می شناختم. حتی زمانی که او در موتزارت در جنگل بازی می کرد، من برای موقعیت به کالاس نزدیک شدم.” [آنا] نتربکو و [مونسرات] من کابالا کردم.

اما من هیچ چیز در مورد ماریا، یا داستان اوناسیس، یا اینکه او یک خواننده بزرگ بود نمی دانستم، اما بعد، زمانی که تام ولف با این پروژه نزد من آمد، او این نامه ها، این خاطرات را به من داد و من می دانستم. این زن داستان کاملاً متفاوتی بود، زیرا می توانستم به نقاط ضعف و حساسیت های او دسترسی داشته باشم.

به همین دلیل، با وجود اینکه اولین بار بود که روی صحنه می رفتم، وقتی آن نامه ها و خاطرات را خواندم، نتوانستم مقاومت کنم. گفتم: می ترسم، اما می خواهم این کار را انجام دهم زیرا آن نامه ها و خاطرات واقعاً الهام بخش بود. من و من می خواهیم آنها را با دیگران به اشتراک بگذاریم.»

منبع: دیلی میل

245245

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *