اخبار اخبار عمومی

پیامی از جنگ جهانی دوم/ عکس

تبلیغات بنری


نادیا زکالوند: سوزان فلمنت اسمیت، 46 ساله، از بلوار بای‌شور، بندر ایمنی، فلوریدا، در حال جمع‌آوری زباله‌های ریخته‌شده توسط طوفان دبی در حیاط خانه‌اش بود که ناگهان متوجه بطری حاوی یک تکه کاغذ شد.

به گفته سوزان، داخل بطری پر از شن بود، اما نوشته روی کاغذ که معلوم شد یک حرف بود، به وضوح قابل مشاهده بود. در کنار نامه یک چوب قهوه، یک گلوله و یک گلوله توپ مینیاتوری قرار داشت.

پیامی از جنگ جهانی دوم/عکس

وقتی سوزان نامه را باز کرد، سربرگ نشان می داد که از پایگاه آموزشی قورباغه بان نیروی دریایی ایالات متحده در لیتل کریک، ویرجینیا است و سال 1945 در طول جنگ جهانی دوم است.

پیامی از جنگ جهانی دوم/عکس

نامه با خط زیبایی نوشته شده بود: «لی عزیز، دیروز نامه شما را دریافت کردم و بسیار خوشحال شدم.»

سوزان گفت: “بخش هایی از نامه نگاری بسیار کم رنگ بود، اما به نظر می رسد که نام نویسنده یا کریس یا جیم بوده است، او “مدرسه رادیو” را راه اندازی کرده بود و قصد داشت در مورد جزئیات در نامه روز بعد بنویسد. .

پیامی از جنگ جهانی دوم/عکس

سوزان گفت: “برای من و همسرم هیجان انگیز و عجیب بود که این پیام را در یک بطری نگه داریم.” آیا این نامه در آب پرتاب شده و چگونه قرار بوده به دست گیرنده برسد؟ هدف از نوشتن این نامه چیست؟ به نظر می رسد که فرستنده و گیرنده پیام دوستان بوده اند. در واقع سناریوهای مختلفی به ذهن فرد می رسد.»

آوریل فیلیپس، افسر در پایگاه دریایی لیتل کریک، تصمیم گرفت فرستنده نامه و در صورت امکان، گیرنده آن را پیدا کند.

منبع:

upi

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *